Goed, het is dus duidelijk dat dit moderatiesysteem niet deugt. Zolang copy/pasten van letterlijke stukken tekst uit de posting met +2 en +3 worden beloond, en antwoord op een on-topic vraag met -1, Troll of -1, Flamebait moge dat duidelijk zijn.
Aangezien ook niemand ff de moeite wil nemen om die kleuters uit te leggen dat een copy/paste NIET super-interressant is dmv een goede FAQ, kan dit systeem dus maar beter overboord gezet worden. Anders jaag je alle mensen die wel serieus zijn en een Troll of Flamebait-'waardering' krijgen meteen van je site af...
Zo, en nu zou ik eens een keer fatsoenlijk antwoord van een van de admins willen hebben.
Verder gaat alles goed hoor.
Aangezien ook niemand ff de moeite wil nemen om die kleuters uit te leggen dat een copy/paste NIET super-interressant is dmv een goede FAQ, kan dit systeem dus maar beter overboord gezet worden. Anders jaag je alle mensen die wel serieus zijn en een Troll of Flamebait-'waardering' krijgen meteen van je site af...
Zo, en nu zou ik eens een keer fatsoenlijk antwoord van een van de admins willen hebben.
Verder gaat alles goed hoor.
Virussen? Scan ze hier!
zal die dadelijk zelf wel posten
als er weer ik weer zo'n totaal verkeerde gemodereerde reactie tegenkom, dus laat niet iedereen zomaar wat in het wilde weg modereren, doe wat met de thread in het modereter forum