Toon posts:

Dragon Kast DX-01-BD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze kast gekocht en bij deze kast werden 8 slide-in "dingen" gelevert. Hiermee is de BEDOELING dat je cd-rom speler zonder schroeven makkelijk te plaatsen en te verwijderen is. Maar in vredesnaam hoe plaats je die dingen?

Ik heb mun cd-rom speler ermee voorzien maar als ik hem via de voorkant in schijf kan hij op een gegeven moment niet verder :?

Das niet prettig. Ik weet niet of ik een oude cd-rom speler heb die te groot is ofzo, maar dit past niet.

Iemand een idee hoe ik dat moet bevestigen of wat ik verkeerd heb gedaan?

Verwijderd

Je CD-ROM speler steekt eruit omdat je voorkap er ook nog op moet en die is ook gedeeltelijk bol

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:47

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

Moet passen, voor het laatste stukje moet je misschien de klemmen iets indrukken.

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Verwijderd

Topicstarter
Past niet. Als je de cd-rom speler hebt dan heb ik daar aan beide kanten zo'n ding opgeschroeft met het "zilvere" naar buiten. Dus als je hem van voren er in wil schuiven dan moet je eerst die in drukken en dan er in schuiven.

Maar uiteindelijk steekt hij er nog 2 รก 3 cm uit.

Nu kan mun deurtje niet dicht en stootte net ook al er tegen aan |:( en hoop nou niet dat er ergens een scheurtje in zit :'(

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 12:27
Zitten toch 3 standen op? Hier past het allemaal prima, de drives gelijk met de 5.25" opvul plaatjes. Schroef em is 1 of 2 standen naar achteren.

Flickr | Lego collectie

• botoo

botoo

dan moet je de rails op andere gaatjes vastzetten

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem op het allerlaatste gaatje gedaan zodat hij er zover mogelijk in kan. Maarja dan wil hij niet verder omdat als je in je kast kijkt dan is er een stukje naar binnen gevouwen waar volgens mij dat klipje achter moet komen zitten.

Maar schuiven jullie hem via de voorkant erin of gewoon vanuit de binnenkant van de kast?

Iemand pic's toevallig?

• botoo

botoo

moet idd langs de voorkant
pics:
[topic=344901]

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat doe ik dan verkeerd?
Heb ik een te oude Cd-rom speler?

Verwijderd

Die klipjes klikken vast op het moment dat de CD-speler op de goede plek zit

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat snap ik. Maar wrom kan ik hem niet verder er in schuiven. Die klepje's die druk ik eerst in dan glijden ze door tot bijna aan het eind en dan komen ze tegen een omgegevouwen stukje. Hoe krijg ik hem daar dan omheen?

Hoe moet ik die beugeltje's anders vast zetten. Bij mij staat het ijzeren klipje VAN de cd-rom speler af.

Verwijderd

Dat klopt, je moet de klipjes iets indrukken zodat ze iets verder naar binnen gaan, dan klikken ze vast

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb de ruimte niet eens om ze in te drukken zit metaal voor :?

Damn had ik nou maar een web cam |:(

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
heb je strips wel de goede manier vast

tis niet moeilijk

lol past altijd

• Lorn
  • Laatst online: 13-01-2025

Lorn

I have a bad feeling...

Misschien lees ik je post wel verkeerd maar 't klinkt mij in de oren alsof je de metalen beugels die naar buiten wijzen 't eerst in de kast steekt. Dat moet natuurlijk niet, die rails moet met de metalen onderdelen wijzen naar de voorkant van de kast en niet naar achteren.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat is het denk ik.
Ik heb die metalen dingetje\s aan de achterkan van de cd-rom speler zitten :+:+:+

Damn wat dom ga het zometeen direct uit proberen.

• Lorn

Lorn

I have a bad feeling...

*kuch* dom *kuch* :+

Verwijderd

Topicstarter
I'm sorry |:(

• Lorn

Lorn

I have a bad feeling...

Ben blij dat ik je heb kunnen helpen om je probleem op te lossen. Veel plezier met je kast.

Verwijderd

Topicstarter
Jah thx. Denk dat het probleem nu wel is opgelost.
Thank you

• botoo

botoo

LOL
iig goed om te weten dat het is opgelost.

Lorn kan zich goed de fouten van een ander analyseren :)

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Verwijderd

Hiermee is het de BEDOELING dat de cd-rom speler zonder schroeven makkelijk te plaatsen en te verwijderen is.
Nou, makkelijk hoor. :)

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:24

MartNL

Ik heb alles er met een hammer erin geslagen.
Dat werkt ook prima hoor.
Je kan best mijn v.b volgen.

Verwijderd

ik heb ook zo'n kast en ik vond het idd een beetje raar dat al je een kast koopt van 250.- + dat ze er niet even een A4'tje in doen hoe die plastic dingetje nu gemonteerd moeten worden ik heb alle mogelijkheden geprobeerd en nu zeg ik, slim ontwerp!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:57

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Op donderdag 27 december 2001 19:43 schreef alex21 het volgende:
ik heb ook zo'n kast en ik vond het idd een beetje raar dat al je een kast koopt van 250.- + dat ze er niet even een A4'tje in doen hoe die plastic dingetje nu gemonteerd moeten worden ik heb alle mogelijkheden geprobeerd en nu zeg ik, slim ontwerp!
Meschein moet je ff goed kijken voordat je begint met schroeven, ik had r geen enkele moeite mee. Met eerst ff nadneken en dan pas gaan schroeven kom je ook een heel eind hoor :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

als we het nu toch over de dragon kast hebben, iemand een idee waarom m'n nieuwe blauwe leds niet werken als vervangende powerled en ide led :?

HTPC user

• botoo

botoo

verkeerdom of geen voorschakelweerstand?
bij mij werken ze iig wel :)

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Pagina: 1