Toon posts:

hollywood+ beeld lijkt 60hz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een hollywood plus kaart geinstalleerd doorverbinden met me video kaart, laatste drivers gedownload, kaart geinstalleerd en wat denk je ?
Het lijkt wel of ik naar een 60hz beeldscherm kijk, de linkerhoek lijkt zelfs te flikkeren. Ik heb calibratie meerdere malen uitgevoerd zonder enige verbetering.

DE WINDOWS DESKTOP DOET GEWOON PIJN AAN JE OGEN
VOORAL IN INTERNET EXPLORER (VEEL WIT)

Zijn er mensen die dit probleem kennen ? en daar ook mischien de oplossing voor weten ?

Alvast bedankt voor de moeite !!!!!!

Verwijderd

Je moet je windows desktop op hooguit 75hz instellen.
Dit is voor de holywood+ nog te behappen.
Alles wat je hoger instel daar wordt je desktop troebel van.

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Ik sluit hem altijd pas aan als ik daadwerkelijk DVD ga kijken. De pass-through is gewoon belabberd.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 december 2001 18:35 schreef Ghost het volgende:
Ik sluit hem altijd pas aan als ik daadwerkelijk DVD ga kijken. De pass-through is gewoon belabberd.
Dit doe ik nu dus ook, leek mnij de beste oplossing zover, me beeld was ook op 75hz maar hielp niks, erg belabberd hoor. Echter bij films is het goed :) (betere als software players zoals powerdvd 4 deluxe xp !!

Verwijderd

pcies ,alleen aansluiten als je het gebruikt , of alleen op je tv laten ( als dat ijg kan )

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 00:42 schreef MASTER_M het volgende:
pcies ,alleen aansluiten als je het gebruikt , of alleen op je tv laten ( als dat ijg kan )
Dit kan wel maar mijn tv is kleiner als mijn monitor snappie ???? :)

En mijn pc staat zo onhandig opgebrogen (en is behoorlijk lang) dus moet ik een hele stunt uithalen omdat kabeltje erin te proppen met als gevolg dat er al een kabeltje kapot is (pinnetje) Was een hele stunt om een nieuwe te krijgen !!

Verwijderd

ja dan is het lastig , telkens aansluiten is niet prettig , maar kwaliteit gaat iig omlaag door dat doorluskabeltje .

Verwijderd

Wat doe je dan in godnaam met een Hollywood+ als je zo'n systeem hebt.
Zo'n Hollywood is imo. alleen bedoeld om trage systemen van DVD te voorzien op TV of Monitor en snelle systemen voor een goeie TV-Out

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 00:47 schreef MASTER_M het volgende:
ja dan is het lastig , telkens aansluiten is niet prettig , maar kwaliteit gaat iig omlaag door dat doorluskabeltje .
Dit valt me echt tegen van de hollywood kaart is toch een vrij dure kaart 275 ofzo weet nie meer precies Valt me echt var tegen, heb andere kaarten gezien met veel beter beeld

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 00:48 schreef TweakGuy het volgende:
Wat doe je dan in godnaam met een Hollywood+ als je zo'n systeem hebt.
Zo'n Hollywood is imo. alleen bedoeld om trage systemen van DVD te voorzien op TV of Monitor en snelle systemen voor een goeie TV-Out
Ik dacht voor beter beeld als ik naar dvd's kijk ? maar niet dus ofzo ? Vind het wel strak beeld anders

Verwijderd

beter beeld ... weet ik niet , maar voordeel is wel dat je digitaal out hebt voor bijv DTS decoder en goede tv output, misschien overbodig bij jouw ?? -> verpatsten en nieuwe spul aanschaffen

Verwijderd

Beeld op de monitor is met een softwarematige speler beter door de belabberde kwaliteit van de doorlus kabel die bij de HW+ zit, een systeem als degene die jij hebt trekt softwarematig afspelen met gemak

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat ding doe ik dus meteen weg !! WEG ERMEE , ik heb powerdvd 4 ergens en ik heb een sounblaster 5.1 live dus dat moet lukken dan toch ? ik heb een 4.1 cambrigde set en de front speakers zijn vervangen door 2 tannoy's van de studio

Verwijderd

die kaart kan je 100 piek opbrengen , bij deze meteen een tip , 2 flessen hennessy voor deze komende dagen

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 00:54 schreef yardcure het volgende:
Nou dat ding doe ik dus meteen weg !! WEG ERMEE , ik heb powerdvd 4 ergens en ik heb een sounblaster 5.1 live dus dat moet lukken dan toch ? ik heb een 4.1 cambrigde set en de front speakers zijn vervangen door 2 tannoy's van de studio
Goeie keus :)

Verwijderd

Topicstarter
Meteen uitbouwen die handel heb powerdvd er nu op staan en was eigenlijk best wel onder de indruk van het beeld, het lijkt zelfs scherper (heb leadtek kaart) en kom er nou achter wat ik gemist hebt !! Dus voor iedereen met een goede pc en een hollywood kaart !!

WEG ERMEE !!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :)

Powerdvd is ook nog eens zo goedkoop :) (hahahaha) mooie site www.hastalavista.com

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 00:59 schreef yardcure het volgende:
Dus voor iedereen met een goede pc en een hollywood kaart !!

WEG ERMEE !!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :)

Powerdvd is ook nog eens zo goedkoop :) (hahahaha) mooie site www.hastalavista.com
Niet helemaal waar, mijn TV is net iets groter dan mn monitor, en tegen de TV-Out van een HW+ kan geen enkele VGA-kaart op

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 01:02 schreef TweakGuy het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, mijn TV is net iets groter dan mn monitor, en tegen de TV-Out van een HW+ kan geen enkele VGA-kaart op
Leadtek kaarten hebben een hele goede tv-out die die van de hollywood overtreffen ik heb ze bijde dus ik kan het weten

Verwijderd

Ik heb zelf ook een Leadtek kaart(Geforce3 TD) en de TV-Out van m'n HW+ is toch echt beter

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd mijn hollywood kaart is echt belabberd zoals je gelezen hebt, over windwos nog niet eens gesproken. Ik hem mijn hollywood kaart dan ook gekocht toen die net nieuw was, mischien heb jij een latere versie als mij

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 01:08 schreef yardcure het volgende:
Vreemd mijn hollywood kaart is echt belabberd zoals je gelezen hebt, over windwos nog niet eens gesproken. Ik hem mijn hollywood kaart dan ook gekocht toen die net nieuw was, mischien heb jij een latere versie als mij
Voor mij geldt hetzelfde, heb em nu ongeveer 2 jaar

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij staat op de achterkant (stickertje ) revision s4 made in taiwan

Verwijderd

Dat van mij weet ik niet, geen zin om em uit mn PC te trekken

Verwijderd

Die hollywood+ neemt toch al het rekenwerk op zich.
Dus als je DVD wilt kijken op TV, en je wil downloaden en ook nog eens iets ingewikkelds op je PC uitvoeren.
Dan heb je echt een bullebak van een PC nodig met een super video kaart.
En met die hollywood+ niet.
Of zie ik dit fout.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 28 december 2001 11:40 schreef melanieromy het volgende:
Die hollywood+ neemt toch al het rekenwerk op zich.
Dus als je DVD wilt kijken op TV, en je wil downloaden en ook nog eens iets ingewikkelds op je PC uitvoeren.
Dan heb je echt een bullebak van een PC nodig met een super video kaart.
En met die hollywood+ niet.
Of zie ik dit fout.
Dat zie je goed maar als je mijn specs leest heb ik zon bullebak, dus heb ik die hele hollywood plus kaart niet nodig, dus weg ermee, voor de liefhebber zalk maar zeggen !!!!! :)
Pagina: 1