AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
Nee, kan nooit werken...
Geloof dr nix van iig
Geloof dr nix van iig
waar geloof je niks van?
AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
Je lijn tussen het kabelmodem en @home is gelimiteerd dus of je er nog 100 of 1 netwerkkaart aan hangt...je internet gaat NOOIT sneller.
hmm als ik een van beide kaarten de netwerkkabel uitrek doet het internet het nog steeds...
Ok, let's try this ('t is theorie, ik geloof niet dat het bestaat):
-Een 56k6 modem met 2 aansluitingen voor de com-poorten
-2 seriele kabeltje
-met sluite de modem met beide seriele kabeltjes aan
-men kijkt of de modem sneller wil dan 56k6
-men noteerd: "Nee, het wil niet, omdat de modem niet sneller is en dan is dubbele bandbreedte onzin"
Nee, het wil dus niet jongetje, jammer voor je.
Je kunt natuurlijk ook 2 kabel-modem's kopen
(hoewel ik twijfel of dat helpt ivm het door elkaar lopen van de frequenties)
-Een 56k6 modem met 2 aansluitingen voor de com-poorten
-2 seriele kabeltje
-met sluite de modem met beide seriele kabeltjes aan
-men kijkt of de modem sneller wil dan 56k6
-men noteerd: "Nee, het wil niet, omdat de modem niet sneller is en dan is dubbele bandbreedte onzin"
Nee, het wil dus niet jongetje, jammer voor je.
Je kunt natuurlijk ook 2 kabel-modem's kopen
LinuxFox, because penguins aren't even furry
Verwijderd
Dat kan wel.. als de buurman een kabel modem aansluit ga je ook op 1 coax naar het wijkstation; ze worden onafhankelijk geadresseerdOp woensdag 26 december 2001 22:38 schreef FoxMan het volgende:
(hoewel ik twijfel of dat helpt ivm het door elkaar lopen van de frequenties)
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:17
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
het is geen isdn he
die het samenbind
want bij isdn word het door 1 kaart samengebundeld de lijnen
dan zou je een kaart moeten hebben met 2 ingangen die het dan voor jou samenbundelt
windows kan dat nooit
die het samenbind
want bij isdn word het door 1 kaart samengebundeld de lijnen
dan zou je een kaart moeten hebben met 2 ingangen die het dan voor jou samenbundelt
windows kan dat nooit
Verwijderd
het vervelende is alleen dat de windhoos de eerste de beste verbinding kiest, dus kaart 1 is online, dan kan het hem niet schelen of kaart 2 ook op het internet uitkomt, er is namelijk geen router in gerbuik, dus gaan je pakketjes in het wilde de snelweg op...
Je hebt dus dit gemaakt:
Modem ------ HUB========2xNIC
ik snap nu wel wat je wil doen:
je hebt 2 ip's bij je provider dan ?
Hebben die ook beide een upload/download limiet onafhankelijk van elkaar ?
waarschijnlijk niet he
Dus dan heeft dit heel weinig zin
snappie ?
Als je gaat downen en ie spreid het nog over beide kaarten...
Je download is de max van je modem, heeft nics met aantal nics te maken.
Je upload is waarschijnlijk gelimiteerd maar globaal op je modem en niet per ip
Dus vergeet het maar.
Het zou pas een beetje zin hebben als je upload door je modem per ip afgesneden wordt.
Dan had je 2x zoveel upload
Maar nu heb je noppes, niks, nada
Modem ------ HUB========2xNIC
ik snap nu wel wat je wil doen:
je hebt 2 ip's bij je provider dan ?
Hebben die ook beide een upload/download limiet onafhankelijk van elkaar ?
waarschijnlijk niet he
Dus dan heeft dit heel weinig zin
snappie ?
Je download is de max van je modem, heeft nics met aantal nics te maken.
Je upload is waarschijnlijk gelimiteerd maar globaal op je modem en niet per ip
Dus vergeet het maar.
Het zou pas een beetje zin hebben als je upload door je modem per ip afgesneden wordt.
Dan had je 2x zoveel upload
Waarschijnlijk heb je iets van load balancing aangezet. Hiermee wordt de bandbreedte niet verdubbeld, het wordt alleen een soort redundante lijn. Al heeft dat niet veel zin als de 2 nics in dezelfde computer zitten
Verwijderd
2 ipadressen levert geen snellere verbinding op zelfs niet als je 2 kabelmodems oid hebt. het zou wel kunnen als je bepaalde hardware gebruikt die de linespeed detecteerd en de snelste verbinding kiest.Op donderdag 27 december 2001 19:12 schreef snars het volgende:
[..]
Dat kan wel.. als de buurman een kabel modem aansluit ga je ook op 1 coax naar het wijkstation; ze worden onafhankelijk geadresseerd
voor 1 download gaat het zowieso niet werken aangezien er een sessie wordt opgezet. een 2de ipnummer bij de client gaat een ftpserver echt niet herkennen (iig niet standaard; ik kan me voorstellen dat het wel werkt als er software aan beide kanten!!! staat die dat mogelijk maakt)
Verwijderd
nee hij spreid helemaal niks... waarschijnlijk gebruikt hij er gewoon 1 en de andere niet... tenzij je extra software gebruikt... maar zet er eens een netwerkmonitor op dat kan je het zienOp donderdag 27 december 2001 20:50 schreef Pr3d4t0r het volgende:
Pagina: 1