Toon posts:

Home Cinema set aan pc aansluiten ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Situatie is als volgt: pc,stereoset en tv staan in de woonkamer. De stereoset is aan het einde,de speakers van de pc zijn het aanhoren eigenlijk niet waard. Daarom dacht ik zo'n home cinema setje met radio/dvd/cd-* aan te schaffen en de geluidskaart van de computer hierop aan te sluiten.
JVC bijv maakt van die sets met kleine boxen, JVC THA9R voor Euro 720 (=Fl 1600,=)in Duitsland.
Is dit realiseerbaar ?
Hebben jullie andere of betere ideeen ?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Ja, voor hetzelfde geld twee speakers en een 5.1 receiver kopen. Kan je altijd nog naar 5.1 uitbreiden (meerprijs voor 5.1 receivers is heel laag). Als je zo'n setje speakers van 1600,- koopt, zijn die speakers ook niet om aan te horen :+.

Verwijderd

Topicstarter
Van zo'n set in die prijsklasse verwacht ik natuurlijk geen topkwaliteit.
Maar zou ik nu een gewoon hifisetje van f 500,= kopen waar de pc ook op kan en een dvd speler van f 500,=, ben ik dan niet beter uit met zo'n set.
Ik zal straks eens in een winkel naar zo'n set gaan luisteren en kijken.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Op donderdag 27 december 2001 00:13 schreef digishot het volgende:
Van zo'n set in die prijsklasse verwacht ik natuurlijk geen topkwaliteit.
Maar zou ik nu een gewoon hifisetje van f 500,= kopen waar de pc ook op kan en een dvd speler van f 500,=, ben ik dan niet beter uit met zo'n set.
Ik zal straks eens in een winkel naar zo'n set gaan luisteren en kijken.
Moet je wel ff naar een behoorlijke winkel gaan, en niet een Megapool oid. Dus wel een waar ze ook iets anders hebben dan van die goedkope prullaria :+.