Laptop drinkt appelsap Help!

Pagina: 1
Acties:

• zuigzoen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 09:43
Hi enige hulp zou van Harte weljkom zijn.

Het toestenbord van de laptop van mijn huisgenoot heeft appelsap te drinken gehad. :'( Meteen de stroom er af gehaald en even een doek er over gehaald om de appelsap de er nog op lag weg te halen. Vervolgens heb ik het keyboard er uit kunnen nemen. Deze heb ik ingespoten met van die reinigings schuim. Daarna goed laten drogen en vanmorgen weer ingebouwd. Nu doen er nog vier toetsen niet helemaal wat ze moeten doen. Volgens mij blijven ze hangen. Bij het booten geeft ie keyboard stuck failure.
Nu is mijn vraag weet iemand hoe ik de toesten van dat keyboard kan halen zonder de boel te beschadigen\slopen?

Het gaat om een Flopline Viator 2300.

Ik heb al een search gedaan, maar kon niet dit specifieke geval vinden.

Alvast bedankt voor jullie hulp

A.k.a. basjes

Verwijderd

Zoek in de search maar es naar kattepis, was laatst nl. nog iemand waarbij een kat op z'n lap had gezeikt.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op woensdag 26 december 2001 21:33 schreef zuigzoen het volgende:
Hi enige hulp zou van Harte weljkom zijn.

Het toestenbord van de laptop van mijn huisgenoot heeft appelsap te drinken gehad. :'( Meteen de stroom er af gehaald en even een doek er over gehaald om de appelsap de er nog op lag weg te halen. Vervolgens heb ik het keyboard er uit kunnen nemen. Deze heb ik ingespoten met van die reinigings schuim. Daarna goed laten drogen en vanmorgen weer ingebouwd. Nu doen er nog vier toetsen niet helemaal wat ze moeten doen. Volgens mij blijven ze hangen. Bij het booten geeft ie keyboard stuck failure.
Nu is mijn vraag weet iemand hoe ik de toesten van dat keyboard kan halen zonder de boel te beschadigen\slopen?

Het gaat om een Flopline Viator 2300.

Ik heb al een search gedaan, maar kon niet dit specifieke geval vinden.

Alvast bedankt voor jullie hulp
Volgens mij kun je de toetsjes uit de print wippen, maar doe dit wel voorzichtig.

Een afdekblikje van een PCI-ISA slot doet wonderen :)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op woensdag 26 december 2001 21:35 schreef Jaromir het volgende:
Zoek in de search maar es naar kattepis, was laatst nl. nog iemand waarbij een kat op z'n lap had gezeikt.
Die kat ligt nu zeker op de BBQ >:)

Verwijderd

eerste tip. Laat het goed opdrogen :)

• zuigzoen
Op woensdag 26 december 2001 21:35 schreef FerryHeibrink het volgende:

[..]

Volgens mij kun je de toetsjes uit de print wippen, maar doe dit wel voorzichtig.

Een afdekblikje van een PCI-ISA slot doet wonderen :)
nu was mijn vraag dus hoe ik dit het beste kan doen met deze laptop. als het mijn eigen was dan had ik ze er al lang af gehad, maar deze wil ik met enig beleid er af halen

<edit? typo's</edit>

A.k.a. basjes

• zuigzoen
Op woensdag 26 december 2001 21:35 schreef Jaromir het volgende:
\

Okay dank je voor de tip. Ik zal eens kijken

A.k.a. basjes

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Op woensdag 26 december 2001 21:38 schreef zuigzoen het volgende:

[..]

nu was mijn vraag dus hoe ik dit het beste kan doen met deze laptop. als het mijn eigen was dan had ik ze er al lang af gehad, maar deze wil ik met enig beleid er af halen

<edit? typo's</edit>
Zoals ik met m'n eigen pc omga ga ik ook om met andere hun pc's. Ik neem aan dat je wel een beetje handig bent en niet al te snel dingen molt, dus ach, waarom ook niet gewoon die laptop ff onder handen nemen? of wil die andere persoon dat je het helemaal niet fixed?
Pagina: 1