Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Verwijderd
Die dbz epz zijn in divx encoded. suc6.
http://mrfloris.com
Volgens mij met virtual dub.Op woensdag 26 december 2001 22:20 schreef General_Freakazoid het volgende:
Is er dan een programmaatje om die keyframes aan het filmpje toe te voegen?
Heb je mij horen zeggen dat ik ze niet kon bekijken dan?Wat dacht je er van om de goeie codec te installen
Die dbz epz zijn in divx encoded. suc6.
Ik zal 's effe kijken of ik dat virtualdub ergens kan dl'en
Ho ja idd. dacht al die probleem kwam me bekent voor.Op woensdag 26 december 2001 22:37 schreef General_Freakazoid het volgende:
Volgens virtualdub is het een Asf'je, en support daarvoor is verwijderd na versie 1.3.
Heeft iemand versie 1.2?
(heb zelf ook een paar van die verne*kte dbz eps.)
en versie 1.2 gna dacht het niet meer.
Verwijderd
2e hit gelijk raak.
Nog even een asf linkje gevonden.
De asf versie van Virtual Dub 14c
van deze pagina
Shit zeg.Op woensdag 26 december 2001 23:10 schreef General_Freakazoid het volgende:
Die Asf versie werkt niet en versie 1.2 geeft een foutmelding als ik probeer om het avi'tje te openen
maar, heb de oplossing(simpel eigenlijk).
Ga hem gewoon via tv-out naar men tv-in recapturen. en klaar.
Meeste filmpies waar ik ook niet kan "scrollen" (weet er ff geen ander woord voor
[edit]
Hmm, bij mij doet www.gdivx.com het momenteel niet.
Laat het ff weten offie het bij jou wel doet, anders zet ik de installfile wel ff snel online ofzo.
Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk
Vroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van.
Dan zet ik 'm wel ff permanent op m'n angelfire adres, is wel handig als iemand anders het progje ook wil hebben.
maar voor alsnog, hier is de installfile
aub
Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk
Vroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van.