Ik ben ook gewoon gevraagd, er was extra modforce nodig en om 1 of andere reden ben ik postitief opgevallen
Maar waarom wil iedereen graag mod worden, na 2 dagen is het machtsgevoel echt wel weg. En wordt het meer een taak. Als je als user geen zin meer hebt in een gebruiker roep je gewoon UTFS,RTFM ga weg! en dergelijke. Als mod heb je een voorbeeld functie en moet je je netjes gedragen. Ook mag je niet meer betrokken raken in flame-wars (helaas

)
Verder is het af en toe wel een rondbaantje als je 20 icq's per minuut krijgt om zooi te sluiten. Het is misschien wel hobby maar lijkt toch vaak ook op werk. Werk wat ik graag en met veel plezier doe maar als ik machtsgeil was allang opgegeven had. Ook om het aanzien hoef je het niet te doen
Ik zie het meer als iets terugs kunnen geven aan een mooie communitu. En als ik te vastgeroest raak dat ik de taak niet goed meer uit kan voeren dan stap ik ook op.
Maar ook als niet-mod kun je veel goede dingen doen voor het forum (en dan val je ook op)
Mensen die er alles voor over hebben om Mod te worden en daar naar gaan posten gaat het mijns inziens meer om de status dan om het "iets" teruggeven aan GoT.
Als alleen perfecte gebruikers mod zouden kunnen worden was Lunatic geen Mod geworden

(begrijp me niet verkeerd, lunatic is een ontzettend goede mod, hij kent zijn forum als de beste, en zet zich goed in als mod! En zeker in de HK is dat erg moeilijk. Maar hij is geen "model" gebruiker geweest

)