[HK] Sneeuw: ik wilde even iets duidelijk maken.

Pagina: 1
Acties:

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-11 13:05
Hoi,

Ok, een record voor mij: een topic van mezelf binnen een paar minuten op slot: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/361917

Maar ik wilde even wat duidelijk maken:

Ik had dus vorige week in SU al aangekaart dat er veel sneeuwtopics zijn in de HK. Op een gegeven moment werd er voor elke stad waar het sneeuwde wel een nieuw topic geopend.
(zie: [topic=358692] )

Nu snap ik al die opwinding rondom sneeuw niet. We zijn toch allemaal Nederlanders (toch?) en we hebben dus allemaal al eens sneeuw meegemaakt. Zo bijzonder is het nu ook weer niet.

Wat vinden de modjes hier nu van? Al die sneeuwtopics. Ben ik nu gewoon een zeurpiet? (geen retorische vraag! >:))
Is het misschien niet handig om gewoon een 'centraal' sneeuwtopic te hebben?

Maar goed. Ik wilde dus even zeggen dat het niet de bedoeling was om opzettelijk de boel te verzieken met eerder genoemd topic. Alleen maar even de mensen alert maken op de lading sneeuwtopics!

:)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Voor sneeuwtopics gaat hetzelfde op als voor meer van dit soort topics (waatr woont de tweaker). De eerste is leuk... maar op ten duur komt er voor elke plaats een topic en dan kan je bezig blijven... :{

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/313680

Zit dan een beetje tussen:
Wel:<li>Een mededeling van huiskamer-niveau
en</li>
Niet:
• De mededeling dat je gaat slapen/pissen/neuken/eten/poepen/whatever, daar heeft niemand wat aan om te weten.<li>Enig ander soort topic dat niets toevoegt, voorbeeld: post hier je huisnummer. Dat soort topics leest niemand en is alleen goed voor je postcount.
Je krijgt dan allen maar reacties als "Hier sneeuwt het niet", "Hier sneeuwt het ook" etc.</li>
Voegt dus niets toe, maar dat is dus wellicht een mededeling van HK niveau, maar wat mij betreft kan het beter ook in 1 topic komen...