das gewoon Verona Feldbusch hoor...Cool..! Frontpage Fok girl... gooi hem ff online aub zonder die icons

www.vdzande.com
Zo'n icoontje aan de linkerkant onder je username kan ik die nou ook uppen bij mediamonks? en hoe groot mag die dan zijn?
BVD
Verwijderd
ja hoor, kan prima...Op vrijdag 28 december 2001 14:44 schreef Solid_Seal2 het volgende:
hallo FF tussendoor..
Zo'n icoontje aan de linkerkant onder je username kan ik die nou ook uppen bij mediamonks? en hoe groot mag die dan zijn?
BVD
de mijne staat er nu ook, want op die GoT servers kun je niet vertrouwen.
Opzich mag hij bij mediamonks 190KB zijn zoals ook op hun site staat. Maar als algemene regel op GoT geldt een maximale grootte van 100KB (wat ik zelf ook al belachelijk veel vindt, zeker als iemand nog eens random 10 van zulke icoontjes heeft).
qua pixels issie trouwes 60x60, maar als hij groter is wordt hij gewoon door IE geresized in dat hokje (niet slim, want het gaat er ugly uit zien en het is nog onnodig veel KB dan ook).
Op vrijdag 28 december 2001 15:01 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
ja hoor, kan prima...
de mijne staat er nu ook, want op die GoT servers kun je niet vertrouwen.
Opzich mag hij bij mediamonks 190KB zijn zoals ook op hun site staat. Maar als algemene regel op GoT geldt een maximale grootte van 100KB (wat ik zelf ook al belachelijk veel vindt, zeker als iemand nog eens random 10 van zulke icoontjes heeft).
qua pixels issie trouwes 60x60, maar als hij groter is wordt hij gewoon door IE geresized in dat hokje (niet slim, want het gaat er ugly uit zien en het is nog onnodig veel KB dan ook).
Verwijderd
Mensen met 56 K kunnen beter ff skipen
er komen een paar leuke plaatjes van haar

Verwijderd
mooie winamp-skin, kan je de link of de skin ff posten,
k kan em niet vinden bij winamp.com nl. ThnX
Zoals je ziet staat ie er bijOp vrijdag 28 december 2001 15:01 schreef PsyFlux het volgende:
*knip
Dit is trouwens de mijne
The devil is in the details.
Verwijderd
hmm, die zou ik wel eens over de vloer willen hebbenOp vrijdag 28 december 2001 15:54 schreef Danfoss het volgende:
Oke dan mijn desktopppie (click for original)
<a href="http://members.home.nl/freak.brother/desktop-small.gif" target="_blank">[afbeelding]</a>
liever in me bed...d8 ik zoOp vrijdag 28 december 2001 15:56 schreef Type het volgende:
[..]
hmm, die zou ik wel eens over de vloer willen hebben
Steam: CatBearCow
Verwijderd
Op vrijdag 28 december 2001 15:58 schreef Bartjeuz het volgende:
[..]
liever in me bed...d8 ik zo

ach, vloer, bed, keukentafel...
zolang je er kan liggen en bewegen is het goed

Verwijderd
kijk ook naar de mooie sneeuw op het logo!Op vrijdag 28 december 2001 13:41 schreef XippIX het volgende:
[afbeelding]
*trots trots*
Verwijderd
Hierbij verwijs ik je naar [topic=344810] door rb338.Op vrijdag 28 december 2001 12:01 schreef Sauron_the_Great het volgende:
Als jullie het niet erg vinden zou ik toch even terug willen naar de vraag van De_bastaard. Hij vraagt namelijk (meerdere malen) hoe men toch de messenger in de taakbalk krijgt verweven zoals bij NoordGestoord en SH007. Ook ik ben beniewd.
Verwijderd
heej! je hebt alleen een achtergrond?!Op vrijdag 28 december 2001 16:17 schreef jverhees het volgende:
[..]
Hierbij verwijs ik je naar [topic=344810] door rb338.
[plaatje]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
hoezo rukkers zeker want hun pik is groter dan de jouweOp vrijdag 28 december 2001 16:30 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Trouwens, ik zie alleen maar desktops van (half) naakte vrouwen. Een heleboel rukkertjes op GoT. Tssk tssk.
btw fokforum heeft veel meer babes
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
Dat impliceert dat jij zou weten wat de lengte van mijn geslachtsdeel zou zijn.Op vrijdag 28 december 2001 16:36 schreef markvt het volgende:
[..]
hoezo rukkers zeker want hun pik is groter dan de jouwe
btw fokforum heeft veel meer babes
Geen moeilijke woorden gebruikenOp vrijdag 28 december 2001 16:40 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Dat impliceert dat jij zou weten wat de lengte van mijn geslachtsdeel zou zijn.
The devil is in the details.
Verwijderd
Waarom niet? Een intelligent iemand zal proberen zijn/haar woordenschat uit te breiden. Een dom iemand zal zijn/haar schouders ophalen. Maar goed ook, want domme mensen moeten er ook zijn.Op vrijdag 28 december 2001 16:45 schreef Marc00 het volgende:
[..]
Geen moeilijke woorden gebruiken
whoohoo heb je die ook ff zonder picto's please? (btw wie is het ?)
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Klopt... Ik kreeg een mail van ze, dat ze bezig zijn met onderhoud, dus dat 25mb.nl ff niet beschikbaar is... Als je nog wil dat ik hem mail ofzo dan roep je maar...Op vrijdag 28 december 2001 12:12 schreef ZyberTEQ het volgende:
oja... Neejoh...
je link naar http://www.25mb.nl/neejoh/pix/babes/ werkt niet
helemaal gratizOp vrijdag 28 december 2001 17:06 schreef Gubbo het volgende:
Is StyleXP Freeware? of moet er betaald worden?
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Verwijderd
jah, of je kan flamen...Op vrijdag 28 december 2001 16:29 schreef www.hadecom.nl het volgende:
w weer weggehaald. Het intellect is hier echt zwaar onder de maat. Wat een sukkels! [afbeelding]
als je ons sukkels vindt, en het hier allemaal zo slecht is, dan ga je toch weg?
of naar W&L natuurlijk, als die niet te ver onder Uw grote IQ zitten...
die w is er trouwens niet uit traditie...
als je het een beetje bij had gehouden had je dat geweten...
heey waar heb je die winamp skin vandaan ?!?! grtzOp vrijdag 28 december 2001 19:13 schreef ThePartyBorg het volgende:
[afbeelding]
www.vdzande.com
nahja ieder zn smaak
die messenger toolbar is echt relaxed !! alleen ik krijg em nie doorzichtig op m'n desktopOp vrijdag 28 december 2001 19:35 schreef Tellie het volgende:
[..]
www.vdzande.com
zo te zien een lekker figuurtje.... tochOp vrijdag 28 december 2001 19:56 schreef Wez_db het volgende:
brr meen je dat serieus ?
nahja ieder zn smaak
Zou je die kunnen posten zonde iconenOp vrijdag 28 december 2001 13:53 schreef OverCast het volgende:
De mijne maar weer eens
draai nu met die virtual desktops
[afbeelding]
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Waar heb je die vandaan ? killerbean is kick
Je zou ook eerst zelf eens kunnen kijken??? Ze zetten natuulijk niet voor niets hun adres erop...Op vrijdag 28 december 2001 20:07 schreef jordan2k het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan ? killerbean is kick

* Neejoh biedt alvast zijn excus6 aan, maar is nogal pissen op het moment...*
Hehe...dan zal het nu wel nat zijn bij je pc?Op vrijdag 28 december 2001 21:15 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Je zou ook eerst zelf eens kunnen kijken??? Ze zetten natuulijk niet voor niets hun adres erop...
[afbeelding]
kan je die background ff posten?Op vrijdag 28 december 2001 16:51 schreef wouter76 het volgende:
[afbeelding]
P R N D
zou je die linksboven ff kunnen posten?Op vrijdag 28 december 2001 13:53 schreef OverCast het volgende:
De mijne maar weer eens
draai nu met die virtual desktops
[afbeelding]
P R N D
hoe kom je aan die strakke gladde taakbalk?Op vrijdag 28 december 2001 19:16 schreef wacko het volgende:
[afbeelding]
1280x960 + 800x600, klik op het plaatje voor de grotere versie.
Stom van me maar had het niet gezien. nu je het zo zecht zie ik het staan. Maar hartstike bedankt voor de background.Op vrijdag 28 december 2001 21:15 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Je zou ook eerst zelf eens kunnen kijken??? Ze zetten natuulijk niet voor niets hun adres erop...
[afbeelding]
Kan je die wall ff posten??Op vrijdag 28 december 2001 16:51 schreef wouter76 het volgende:
[afbeelding]
hiero: http://www.winamp.com/skins/detail.jhtml?componentId=85580Op vrijdag 28 december 2001 19:16 schreef Rosmalen het volgende:
[..]
heey waar heb je die winamp skin vandaan ?!?! grtz
tää on taas niin tätä
thnxOp vrijdag 28 december 2001 22:45 schreef ThePartyBorg het volgende:
[..]
hiero: http://www.winamp.com/skins/detail.jhtml?componentId=85580
www.vdzande.com
Verwijderd
Het is een vrij bekende theme hoor: Blackcomb Pro 1.1Op vrijdag 28 december 2001 19:35 schreef Tellie het volgende:
[..]
Zou je die Skin kunnen posten? (of een link)
Nee hoor, ik heb de achtergrond gewoon dezelfde kleur gegeven als de taakbalk. Maar wanneer ik naar een website ga, ziet het er zo uit.Op vrijdag 28 december 2001 20:04 schreef jordan2k het volgende:
[..]
Het lijk ter op dat je je task bar helemaal gemaximalizeerd hebt.. klopt dat ?

Met mijn schitterende Tweakers.net nieuws tracker
GoT a clue? Specs
Toch wel een leuke achtergrond of niet (Je blijft in iedergeval wel wakker)
"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
en hier ben ik dan!!Op donderdag 27 december 2001 16:55 schreef ViperGTS het volgende:
het is al een tijdje geleden, maar in deel 15 postte PATRYK deze desktop:
[afbeelding]
wie heeft die voor me, die moet ik hebben, Natalie roels
moet je helaas teleurstellen ik heb deze wallpaper niet meer
sorry...
Verwijderd
Wat voor lettertype heb je gebruikt bij je Coolmon??Op vrijdag 28 december 2001 23:31 schreef 007BigHarry het volgende:
komt ie dan
[afbeelding]
Met mijn schitterende Tweakers.net nieuws tracker1 of a kind. Ik ben er trots op!
Ziet er veel mooier uit dan bij mij
Daar gaan weOp vrijdag 28 december 2001 23:25 schreef DR het volgende:
http://tweakers.net/~crew/DR/babes/
* DR heeft maar ff nieuwe gemaakt
Op vrijdag 28 december 2001 23:25 schreef DR het volgende:
http://tweakers.net/~crew/DR/babes/
* DR heeft maar ff nieuwe gemaakt

Enig idee hoeveel tijd je me hiermee bespaard???
Aangepaste visual style van Z3r0s, en een aangepaste syerenchtergrond (nu past hij mooier bij de visual style)

I'm not in denial, I'm just selective about the reality I choose to accept - Calvin and Hobbes
die filenames zijn wat handigerOp zaterdag 29 december 2001 00:12 schreef Slarioux het volgende:
Klaar!
DR:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
-PS- Een vooruit ziende blik wat betreft de filenames
hoelang zou het duren tot je hele scherm vol is???? duurt me te lang om zelf te testen
PIII 800@804 Mhz
Kijk eens met Reshacker zou ik zeggenOp zaterdag 29 december 2001 00:21 schreef ViperGTS het volgende:
de wallpaper komt regelrecht uit dit topic, maar ik vond de sneeuw wel geinig, dit krijg je na 2 uur laten sneeuwen (jammer dat het weg is als je een venster opent btw)
hoelang zou het duren tot je hele scherm vol is???? duurt me te lang om zelf te testen
[afbeelding]

plaatje zelf is te krijgen op:
http://www.xs4all.nl/~sjappie/wall.jpg
en de XP theme Black and Gold op:
http://www.xs4all.nl/~sjappie/black.msstyles
die icoontjes zijn nog van het compleet geflopte Tomb Raider theme dat ik drop had gepleurd, die verander ik nog wel een keer.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Ik heb een paar dualscreen wallpapers voorbij zien komen
Hoe verdeel je 1 zo'n plaatje over twee monitoren (mij is het niet gelukt
Thanx alvast
Epox 8KRA2+ AMD Athlon 2400+ 768 Mb DDR Club3D Nvidia Geforce 5900 XT Asus 50x CD-rom AOpen 4x CD-R Maxtor 60 GB UDMA 133 Seagate 160 GB UDMA100 HP M700 WinXP
Verwijderd
Zie jullie wel weer bij de volgende " hoezietjoudesktoperuit" topic.

Verwijderd
plaatje (jpg) uploaden naar een server en danOp zaterdag 29 december 2001 03:48 schreef jackmcfox het volgende:
Zou iemand kunnen zeggen wat je moet intypen om hier een plaatje weer te kunnen geven, ik weet toch wel iets van programmeren af, maar op de een of andere manier lukt het niet (kan ook zijn dat ik te veel heb gedronken, maar dat merken jullie dan wel over 12 uur, maar volgens mij is dat niet de reden).
1
| [img]plek van plaatje.jpg[/img] |
Reality beats fiction by far!
Verwijderd
je moet wat heOp zaterdag 29 december 2001 04:51 schreef E-MANs het volgende:
wat een tijd om een beetje met je wallpaper te patsen
Verwijderd
he zou je aub ff alleen je achtergrond neer willen zetten, of even de url aub..Op zaterdag 29 december 2001 02:14 schreef Unagi het volgende:
[afbeelding]
hij ziet er erg vet uit wil hem ook wel
Verwijderd
He waarmee maak je al die reminders, zoals op je sec. sherm???Op zaterdag 29 december 2001 00:53 schreef jfeelders het volgende:
OK, hier de mijne. Ik heb 2 monitoren; de 1e op 1024x768 de 2e op 1152x864. Geen blote dames op mijn desktop want dat vind mn vriendin niet zo leuk. Ze gebruikt de pc ook elke dag. De Winamp-skin is trouwens Nucleo_N_v102_.
[afbeelding]
Ik gebruik hier het progsel: Ultramon voor.Op zaterdag 29 december 2001 01:42 schreef ThaEagle het volgende:
Even een vraagje tussendoor:
Hoe verdeel je 1 zo'n plaatje over twee monitoren (mij is het niet gelukt)? Ik gebruik WinXP met een matrox g450.
Thanx alvast
Get it Here: http://www.realtimesoft.com/ultramon/
Verwijderd
ik doe het zo: ik tel de schermen bij elkaar opOp zaterdag 29 december 2001 01:42 schreef ThaEagle het volgende:
Even een vraagje tussendoor:
Hoe verdeel je 1 zo'n plaatje over twee monitoren (mij is het niet gelukt)? Ik gebruik WinXP met een matrox g450.
Thanx alvast
1: 1600*1024
2: 1152*864
dan pak ik plaatje 1 en zet hem van 0->1600
dan pak ik plaat je 2 van 1601->2752
de hoogte is dus altijd 1024 anders krijg je vreemd stuke op beeldscherm 1
dan opslaan als bmp
dan bij monitor instellingen
Desktop Position:Tile
en dan apply suc6
(edit in opdracht van 007BigHarry niet van 1601->2752?
heb je die ook zonder iconenOp vrijdag 28 december 2001 12:11 schreef ZyberTEQ het volgende:
Hee! Neejoh leef jij ook nog
zeg pass mij ook ff die wall van Josie Maran
oja mijn screenshot (van me stage)
[afbeelding]
sorry voor the bad qualitykeb alleen mspaint en msphotoed hier op mijn stage-pc
Verwijderd
Ja welke? alle 4?Op vrijdag 28 december 2001 20:06 schreef jordan2k het volgende:
[..]
Zou je die kunnen posten zonde iconen
niet van 1601->2752?Op zaterdag 29 december 2001 12:56 schreef pvdfeer het volgende:
dan pak iik plaat je 2 van 1600->2752
GoT a clue? Specs
weer een paar icoontjes rijker en een ander achtergronddje.
Mochten er mensen zijn met nog meer Halflife-achtergrondjes, gaarne jullie reacties.
THX
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Dit topic is gesloten.