Ik speel met Rushden in een 3-2-3-1-1 opstelling (3 cd's, 2 dmc's, 3 cm's, 1 amc en 1 fc)
Het begin van de competitie was moeilijk, maar na 32 wedstrijden sta ik 5e in de stand. Opdracht van het bestuur was om een respectabele league positie te halen, dat zal me wel lukken

In de FA Cup in de 4e ronde na een replay tegen Man. Utd. uitgeschakeld (1-1 thuis, 0-5 uit), League cup 1e ronde eruit tegen Tranmere en in de Vans Trophy ook in de eerste ronde eruit.
Met Emmen speel ik ook, sta na 24 wedstrijden bovenaan, spelend met dezelfde opstelling als Rushden.
Elk nieuw spel btw begin ik met bekijken wat er zoal aan spelers loopt en hoe de staff in elkaar steekt. Eerst haal ik 2 of 3 scouts met hoge skills, ik haal 1 of 2 coaches erbij en stuur mijn scouts direct op pad en probeer zoveel mogelijk spelers te halen die ze aanbevelen. Het liefst zo jong mogelijk (tussen 18 en 22) en zo goedkoop mogelijk. Zo kan je behoorlijk snel een behoorlijk team op poten zetten. Als ik nieuwe spitsen nodig ben kijk ik eerst naar hoe hoog hun finishing skill is ivm met afmaken van kansen.
Spelers huren is soms ook handig, zeker als het spelers zijn die je eigenlijk wel wilt kopen, maar niet kan betalen. Huur ze voor een half jaar of een jaar en probeer ze dan nog eens te kopen. Is mij nu al paar keer gelukt om die spelers te kopen (of nog beter: als hun contract afloopt kan je ze gratis halen. Als jij die spelers vaak laat spelen zodat ze happy blijven is de kans heel groot dat ze komen}.
Kijk na 2 maanden bij spelers die je amper laat spelen of je ze wel wil houden of vraag advies van je coaches en assistent trainer. Verkopen is beste keuze, maar sommige spelers wil geen enkele club hebben, dus dan kijken wanneer hun contract afloopt en niet verlengen.
Bekijk de eerstvolgende tegenstander. Wat zijn hun sterkste spelers enzo en in welke opstelling spelen hun, kan ook helpen.
En, tot slot, kijk aan het begin van het spel naar de Free Transfer list. Staan vaak leuke en goeie spelers tussen. Probeer een paar te laten tekenen.
edit:
Typo's