Fifa 2002 en B&W haperen op redelijk goed systeem?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Als ik Fifa 2002 en B&W probeer te spelen op de hoogste resolutie (1280 X 1024 ---> hoger kan mijn beeldscherm niet aan) dan hapert ie? Het is schokkerig, alsof mijn systeem er te licht voor is. Ik snap dit niet, want ik heb toch een redelijk goed systeem. Zelfs als ik Fifa 2002 op 1024 X 768 speel merk ik dat ie af en toe hapert.

Unreal Tournament loopt prima in 1280 X 1024, alles op high detail, en 32 bits kleuren. Dus lijkt mij dat Fifa en Black & White het ook soepel zouden moeten doen. (is er trouwens geen manier om in Black & White de resolutie te wijzigen?)

Anyways, weet iemand een oplossing voor mijn probleem? Nieuwste videokaart drivers, directX 8.1, nieuwste Via 4 in 1 drivers, alles heb ik al, dus daar kan het niet aan liggen.

Mijn systeem:

AMD XP 1600+
MSI K7T266 Pro Raid-Socket A
512 mb DDR geheugen
ATi Radeon 8500
Maxtor 40 gig 7200 rpm
Creative Live! 5.1

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:41

Mohy

Star Citizen

Doen nog meer spellen het schokkerig. Het is namelijk bekent dat UT veel van je proc vraagd en een stuk minder van je videokaart. Fifa 2002 vraagt weer veel meer van je videokaart. Ik denk dat je gewoon aan de max. van je videokaart zit. Je kan kijken of je de laatste drivers hebt, en deze installeren. Lukt dat niet, tja, jammer dat kerst net voorbij is >:) maar een nieuwe videokaart is dan de oplossing >:) of iets minder detail gebruiken.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:51
Op woensdag 26 december 2001 20:27 schreef Mohy het volgende:
Doen nog meer spellen het schokkerig. Het is namelijk bekent dat UT veel van je proc vraagd en een stuk minder van je videokaart. Fifa 2002 vraagt weer veel meer van je videokaart. Ik denk dat je gewoon aan de max. van je videokaart zit. Je kan kijken of je de laatste drivers hebt, en deze installeren. Lukt dat niet, tja, jammer dat kerst net voorbij is >:) maar een nieuwe videokaart is dan de oplossing >:) of iets minder detail gebruiken.
Een nieuwe videokaart?? Hij heeft een Radeon 8500 man!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen probs met 1280 met mijn mx400 ;) met fifa2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Op woensdag 26 december 2001 20:37 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wow ja, dat dacht ik dus ook al... :) ik schrok al! De Radeon 8500 is bijna even goed als de GeForce 3 en soms zelfs beter! Dus ik mag aannemen dat Fifa het dan ook in de hoogste resolutie goed zou moeten doen...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Op woensdag 26 december 2001 20:42 schreef The_ROCK het volgende:
ik heb geen probs met 1280 met mijn mx400 ;) met fifa2002
Hmmm, wat ik dus wel weird vind is dat ik in Unreal Tournament de drivers op OpenGL moet zetten voordat ie soepel loopt (maar dan loopt ie ook wel gemiddeld 81 FPS :9~)
Bij Fifa 2002 wil ie perse op D3D lopen, en volgens mij is dat het probleem... zijn er geen patches die dit oplossen?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 26 december 2001 20:19 schreef DenMan het volgende:
want ik heb toch een redelijk goed systeem
wees blij dat je zo'n pc hebt :(
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Op woensdag 26 december 2001 20:53 schreef MaXiMizE het volgende:

[..]

wees blij dat je zo'n pc hebt :(
:)
Ben ik ook, ben ik ook...

Absoluut, maar ik zeg maar vast REDELIJK, voordat iemand anders dat zegt :P

Maar ik ben er tevreden mee... als nu nog alleen ff die probleempjes opgelost kunnen worden ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:41

Mohy

Star Citizen

Op woensdag 26 december 2001 20:37 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Read the Icons ;) Er is niks mis met je systeem, misschien je drivers. Beetje pesten (als je zo'n systeem hebt zeker) mag wel (vind ik).

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:51
Op woensdag 26 december 2001 20:45 schreef DenMan het volgende:

[..]

Hmmm, wat ik dus wel weird vind is dat ik in Unreal Tournament de drivers op OpenGL moet zetten voordat ie soepel loopt (maar dan loopt ie ook wel gemiddeld 81 FPS :9~)
Bij Fifa 2002 wil ie perse op D3D lopen, en volgens mij is dat het probleem... zijn er geen patches die dit oplossen?
iig, ik heb het ook, als ik bv 1024x768 speel met alles MAX (dus ook het veld) hapert ie als een gek...

Maar nu bv met 1152x864 eentje lager dan MAX is alles heel erg smooth :)

Zijn wel meer mensen die die problemen hebben... :(
Pagina: 1