Toon posts:

Frames

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik wilde ff een simpel websitetje in mekaar klussen met Frontpage, nou vind ikzelf dat ik aardig verstand heb van html alleen nou zit ik met een probleem. Hoe maak je een site waarvan de sidebar (menubalk links)
en de upbar (balk boven) blijven staan en het midden bij een hyperlink steeds veranderd?

Ik kom er echt nie uit.

greetz Mr_morpheus

Verwijderd

<a href="blaat.html" target="framenaam">blaat</a>

3 frames maken, in sidebar en titlebar links maken op bovenstaande manier.

Enne... no offense, maar als je html kent moet je geen frontpage gebruiken ;)

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[edit] grrrr... i was 2 late

Verwijderd

Ik neem aan dat je t volgende bedoelt:
Je hebt een left-frame.html, een top-frame.html en een content-frame.html.
Stel dat in je left-frame.html een linkje staat, wat je wilt openen in de content-frame.html, dan zorg je ervoor dat je link er als volgt uit komt te zien :
code:
1
<a href="home.html" target="content">

maar, als je vindt dat je wel aardig verstand hebt van html, dan zou je dergelijke shit toch moeten weten.

edit: ik zie dat ik mn verhaal veel te lang maakte, waardoor half nederland al voor mij een zinnige relply wist te posten..jammer

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik frontpage alleen als ik echt veel haast heb want met frames gaat het toch echt sneller

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:26
Op woensdag 26 december 2001 20:18 schreef Mr_morpheus het volgende:
ik gebruik frontpage alleen als ik echt veel haast heb want met frames gaat het toch echt sneller
HomeSite gaat nóg sneller *D *D

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 20:18 schreef Mr_morpheus het volgende:
:?
die zin snap ik even niet :)

maar als je HTML kent, dan zou je standaard toch moeten weten hoe frames werken, dat bedoelde JayAnZee ook denk ik...

dit is nml DE standaard html... toch :?
of zie ik dat verkeerd?
Pagina: 1