Toon posts:

post via Mainframemaniak

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hij is ip-geband (permanent) maar is 't er niet mee eens k ben 'm per toeval op msn tegen gekomen en nu hebben we dit gesprek (maakt alles duidelijk zijn er nog vragen post als reply aub)

»»»|\/|åïñf®äm€|\/|áñíàK««« zegt:
mijn win 2000 is bijna gerepareerd beetje hulp nog

kaj zegt hier: mainframemaniak kappen, mijn muis zit gevaarlijk dicht bij de banknop
m.a.w. er staat dus: nu moet je kappen anders ban ik je
na dat tijdstip (ga maar na in de search) heb ik niets meer gepost
en toch ben ik nu gebanned
wat vind jij daarvan?
Robbert zegt:
stom
Robbert zegt:
zal 't ff in lieve adjes posten
Robbert zegt:
dit gesprek
jah zou je alsjjeblief
Robbert zegt:
geef ff je mening
jah thanks...
Robbert zegt:
ik vind 't onzin
heh?
Robbert zegt:
je bent gestopt
jah ik vind het ook onzin
Robbert zegt:
oke dan post ik dit ff
jah en het ergste is het is een permanente ip ban
als het nou 2 weken was ofzo...
Robbert zegt:
PERMANENT>>?
Robbert zegt:
ik heb een keer erger zitten kloten Clone appelsap en dat was 1 ban
jah ik ben al ooit eerder gebanned...
Robbert zegt:
d1 dag
Robbert zegt:
oei
Robbert zegt:
maar k post dit ff
Robbert zegt:
w8 ff
ok thanks

maak zijn ban ongedaan of 2 weken want hij heeft zoals jullie kunnen lezen nix meer gepost na de waarschuwing...

(ik wil geen problemen hier mee krijgen ik verleen een mede GoTter een gunst zou dit verkeerd vallen delete ik 't IK WIL GEEN BAN KRIJGEN.)

31482 & (gebande) Mainframemaniak

[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 11-04-2018 10:37 ]

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

laat hem ook dan ff aan zijn gedrag / typen werken ;)

- schreeuwerig gaan typen
- kicken binnen 10 minuten
;)

Verwijderd

Topicstarter
daar weet ik nix van... maar... is 't niet een beetje overdreven om iemand perm. ip ban te geven als ie zoals gezegd wordt daarna nix meer zegt en dan heeft ie ineens een perm ip ban aan z'n broek hangen... klopt in mijn ogen toch niet... (in dat topic zie ik geen van die dingen terugkomen en het gaat om dat topic!)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Naar mijn weten heeft ie geen perm-ip-ban :?

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 19:58 schreef 31482 het volgende:
maak zijn ban ongedaan of 2 weken want hij heeft zoals jullie kunnen lezen nix meer gepost na de waarschuwing...
Hij heeft al eens een 2 weekse ban gehad.
Ik citeer uit de post van Jotti bij die ban: "Volgende keer lig je op de keien".
En helaas heeft hij het zo ver geschopt dat er een volgende keer kwam. Vandaag om precies te zijn.
Overigens kan hij altijd bezwaar aantekenen tegen bans ed. bij de bemiddelaar: bemiddelaar@tweakers.net.

[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 11-04-2018 10:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja maar t gaat erom dat er gezegd wordt als ie NU niet ophoudt hij een ban heeft.. hij stopt... wordt geband...
not correct

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op woensdag 26 december 2001 20:10 schreef 31482 het volgende:
ja maar t gaat erom dat er gezegd wordt als ie NU niet ophoudt hij een ban heeft.. hij stopt... wordt geband...
not correct
nee Jag zei dat ie er dicht bij zat, en heeft uiteindelijk de weerstand niet kunnen verstaan en heeft geklikt >:)

Verwijderd

Topicstarter
...no comment... ik denk dat er maar een ding voor 'm opzet

heel erg gaan huilen... want k weet de rest niet maar als het zo is en hij geband wordt perm. ip. dan zal dat niet zomaar gebeuren tenminste ik neem niet aan dat jullie de hele dag lekker op die ban knop zitten te rammen...
maar ja ik denk dat dit topic dan gesloten kan worden tenzij er nog een reply van mods nodig is...

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 20:10 schreef 31482 het volgende:
not correct
Hij is meermaals gewaarschuwd + heeft een tempban gehad, is daarna nog een paar keer gewaarschuwd. Op een gegeven moment is de maat dan vol.
Kaj zei dat hij moest kappen, toen hij daarna mainframemaniak's historie bekeek kwam hij erachter dat hij al lang zijn laatste waarschuwing had gehad.
Eens is het geduld op. Dat was nu.
Zoals gezegd, bezwaar aantekenen kan hij zelf bij de bemiddelaar.

Verwijderd

Topicstarter
check ff de post die hievoor kwam

ik denk dat dit topic gesloten kan worden

toch bedankt..

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
sorry hoor, maar weet je hoe irri die gast is

ik heb denk ik ook nog een msn log van m, hij had me opeens geadd... :?

laat m lekker gebanned aub! :(

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik lees die topic, hij lijkt mij een beetje, vreemd gastje, heeeeele paniekerig en wordt er antwoord gegeven. Kan dat wel !?

|:( IMHO terecht....

Verwijderd

Topicstarter
post dan ff die log.. toch komt ie normaal over op msn ??!!

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Hij had een tempban gekregen... voor dingen zoals "GODSLASTERAARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" posten, (en niets meer dan dat posten). Zelfs in een topic over hardware deed hij dat. Toen kreeg hij een tempban en ik heb hem nog persoonlijk gewaarschuwd dat hij _geen_ clone moest aanmaken, maar toch deed hij dat. Normaal gesproken worden dan beide accounts gebanned, maar nu nog net even niet. En toen ging het kaj tever, als voorbeeld geeft hij dit topic:
[topic=361788/1]

En heeft hij hem gepermbanned.

Als je het daar niet mee eens ben moet je de bemiddelaar mailen.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

I second that...
Ik werd gewezen op z'n gedrag in WOS, en heb toen een topic gesloten met de mededeling dat ie erg dichtbij een ban zat. Een blik in z'n notes én het feit dat ie drie topics aan had gemaakt voor hetzelfde probleem en de gerelateerde problemen, deden mij ertoe besluiten om mijn waarschuwing om te zetten in een permanente ban.

Verwijderd

Pfff. IMHO is bannen niet nodig. Iemand zoals deze vreidn van ons heeft het toch nooit verdient om permanent geband te worden? Ik bedoel. Jullie zijn heir allemaal veel te strak en veel te serieus.
Ik zeur niet over mn eigen ban, want daar heb ik me nu bij neergelegd. Maar de ban van die maniak iemant lijkt mij zo heel onteregt. Ban hem dan 1 week ofzo.

• Pelle
  • Laatst online: 29-11 15:00

Pelle

🚴‍♂️

Op donderdag 27 december 2001 01:39 schreef LenL het volgende:
Pfff. IMHO is bannen niet nodig. Iemand zoals deze vreidn van ons heeft het toch nooit verdient om permanent geband te worden? Ik bedoel. Jullie zijn heir allemaal veel te strak en veel te serieus.
Ik zeur niet over mn eigen ban, want daar heb ik me nu bij neergelegd. Maar de ban van die maniak iemant lijkt mij zo heel onteregt. Ban hem dan 1 week ofzo.
Nee, hij heeft z'n waarschuwingen gehad. In W&G was hij ook behoorlijk irritant de afgelopen week; OzBoz heeft 'm daar ook nog een keer een waarschuwing gegeven.. op een gegeven moment had hij 4 topics lopen die allemaal een slotje kregen omdat ze nergens over gingen, tenminste, niet over zaken die in W&G thuishoren of in de FAQ stonden.
En als je dan ook nog eens bij hoog en bij laag onjuiste dingen gaat beweren tegenover de mensen die er vanwege hun beroep verstand van hebben (dat een GIF kan 16bits kleuren bevatten enzo), dan denk ik niet dat je op zo'n forum als dit thuishoort.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op donderdag 27 december 2001 01:39 schreef LenL het volgende:
Uhm.. je hebt je bij je eigen ban neergelegd (HK-ban, that is..), en je zeurt er dus niet meer over... Waarom haal je het dan te pas en te onpas aan in bijna elk bericht wat je in LA zet? Wil ik dan weleens weten of je jezelf er echt bij neergelegd hebt.

En voor zover het nog niet duidelijk is: wij bepalen uiteindelijk via een zo coulant mogelijk beleid wat we wel en niet hier op GoT willen hebben. Niet jij; laat dat even duidelijk zijn, want ik begin het geneuzel zat te worden.
Dit mag misschien als een grote verrassing komen, maar uiteindelijk bepaalt de crew of er een ban gezet wordt te ja of te nee, en de Bemiddelaar heeft uiteindelijk het laatste woord.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kaj.

Never thought i'd say this: Misschien tijd om een korte vakantie te nemen ofzo? Je komt zo agressief over bij me...

edit: Dit post ik dus omdat ik je altijd de rust zelve vond :)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Terecht dit soort mongolen die zelf totaal geen moeite nemen om ergens achter te komen en irri blijven doen gewoon bannen, laat ze lekker op FOK spelen ofzo.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:24
Op donderdag 27 december 2001 11:36 schreef raptorix het volgende:
Terecht dit soort mongolen die zelf totaal geen moeite nemen om ergens achter te komen en irri blijven doen gewoon bannen, laat ze lekker op FOK spelen ofzo.
Idd :)
Als ie de hele tijd zo loopt te zeiken, doe dat dan ergens anders svp. T is hier geen zeikforum. Bovendien opende hij alleen maar eigen topics (en dan ook altijd 4 tegelijk). Dat geflame naar iedereen en lopen janken dat we niet snel genoeg reageren gaat gauw je strot uithangen.

Dit gisteren in WOS was nog tot daar aan toe, maar ik kan me voorstellen dat nadat Kaj. die topics heeft gezien van toen met Jotti veel erger vond. Als dit 15 jarige meneertje denkt dat hij grappig is, laat hem dan naar LOL-forum gaan ofzo :z

Respect is iets wat je hier wel moet hebben, en dan had hij dus duidelijk niet.

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 02:24 schreef Pelle het volgende:

[..]

Nee, hij heeft z'n waarschuwingen gehad. In W&G was hij ook behoorlijk irritant de afgelopen week; OzBoz heeft 'm daar ook nog een keer een waarschuwing gegeven.. op een gegeven moment had hij 4 topics lopen die allemaal een slotje kregen omdat ze nergens over gingen, tenminste, niet over zaken die in W&G thuishoren of in de FAQ stonden.
En als je dan ook nog eens bij hoog en bij laag onjuiste dingen gaat beweren tegenover de mensen die er vanwege hun beroep verstand van hebben (dat een GIF kan 16bits kleuren bevatten enzo), dan denk ik niet dat je op zo'n forum als dit thuishoort.
Ik vind dat eigelijk geen reden genoeg voor een permanente Ip ban...

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op donderdag 27 december 2001 19:20 schreef LenL het volgende:

[..]

Ik vind dat eigelijk geen reden genoeg voor een permanente Ip ban...
Een paar keer een OW
Een ban van 2 weken "Volgende keer lig je op de keien"
Nog een paar keer irritant...
4 topics beginnen met een foute topictitel over 1 probleem...

Alle reden voor een ban :{

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 21:44 schreef OProg het volgende:

[..]

Een paar keer een OW
Een ban van 2 weken "Volgende keer lig je op de keien"
Nog een paar keer irritant...
4 topics beginnen met een foute topictitel over 1 probleem...

Alle reden voor een ban :{
Niet. Een permanente ban is een zwaardere straf dan jullie denken. Ik vind die onzin nog lang niet genoeg voor een permanent bannetje. GEef hem een maand ofzo. Een maand is langer dan je denkt.

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 27 december 2001 22:12 schreef LenL het volgende:

[..]

Niet. Een permanente ban is een zwaardere straf dan jullie denken. Ik vind die onzin nog lang niet genoeg voor een permanent bannetje. GEef hem een maand ofzo. Een maand is langer dan je denkt.
Het banbeleid op GoT is al een stuk soepeler dan ooit. je moet drie keer gewaarschuwd worden en je wordt twee weken geband, alvorens je permanent wegmoet. Als je het dan nog niet kan, dan ben je niet meer welkom. Dat is ons beleid, dat we hebben om het leuk te houden. Kan je je daar niet mee vinden, dan kan je het best een forum zoeken waar je wel kan kloten wat je wil. Wij willen het niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Als je bent geband kan je toch gewoon weer een nieuw account aanmaken :?

Als dit een IP ban is, dan is dat wel onjuist, zoiets geef je alleen aan mensen zoals GoT Terrorist.

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op vrijdag 28 december 2001 19:04 schreef iefje het volgende:
Als je bent geband kan je toch gewoon weer een nieuw account aanmaken :?

Als dit een IP ban is, dan is dat wel onjuist, zoiets geef je alleen aan mensen zoals GoT Terrorist.
en dat heet cloontjes aanmaken en dat mag ook niet.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hoe jullie erbij komen dat ik die man een IP-ban heb gegeven, snap ik eerlijk gezegd niet.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op vrijdag 28 december 2001 19:44 schreef Kaj. het volgende:
Hoe jullie erbij komen dat ik die man een IP-ban heb gegeven, snap ik eerlijk gezegd niet.
Dat staat bovenin in de MSN log?
jah en het ergste is het is een permanente ip ban
Dus? :?

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Ik heb alles eens gelezen en ik denk dat jullie die jongen een tweede kans moeten geven. Er valt wel wat voor te zeggen dat hij geband is, maar volgens mij houdt ie zich nu wel rustig. En als hij onder een nieuwe nick zou gaan registreren dan wordt het weer net zo erg (en reken maar dat hij dit doet als het een permanente ban is). En ja je zou hem in dat geval een ip-ban kunnen geven maar dan vraagt ie een nieuw ip aan z'n provider denk ik.

Ik ben van mening dus dat je 'm twee weken moet bannen met de waarschuwing van een permanente ban als er weer wat gebeurt....

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 28 december 2001 21:06 schreef Lampie het volgende:

[..]

Dat staat bovenin in de MSN log?
[..]

Dus? :?
Ja, maar dat is een uitspraak van de user, dus in hoeverre die correct is, is ook maar de vraag. ;)

(Geen idee waar hij dat op baseerd)

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:44

GaMeOvEr

Is een hork.

Nogmaals, als Mainframemaniak het er niet mee eens is, dan kan hij mailen naar bemiddelaar@tweakers.net, zijn uitspraak is bindend in deze.

Zelf ben ik van mening dat hij kansen genoeg heeft gehad, we blijven niet bezig.

Aannames zijn fataal.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op vrijdag 28 december 2001 21:30 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ja, maar dat is een uitspraak van de user, dus in hoeverre die correct is, is ook maar de vraag. ;)

(Geen idee waar hij dat op baseerd)
Ik heb ook geen idee: ik heb 'm alleen gemaild dat ie niet meer welkom is op GoT.
Het woord IP-ban is niet voorbijgekomen.

Nou ja; Negotiator heeft het nu in handen.

• Roelant
  • Niet online
Even om onduidelijkheden te voorkomen, ik heb het volgende gemaild:
Hoi Harrie,

De uitspraak van Kaj. dat hij je zou bannen op het moment dat je verder ging, was in de onwetendheid van je voorgeschiedenis.

Toen hij echter je notes erop nasloeg en de andere moderators raadpleegde bleek dat dit het zoveelste topic was wat je omhoogschopte en dat bovendien al meerdere waarschuwingen én een tempban hebt gehad.

Kaj. heeft toen terecht zijn beslissing herzien, en besloten dat je nu je laatste kans écht verspeeld hebt. Dat er sprake is geweest van een "vormfout" is wat mij betreft geen rede om je nu "vrij te spreken".

Je hebt meerdere waarschuwingen en kansen gehad, de overtredingen zijn extreem duidelijk, en bent tot op het laatste moment doorgegaan met het wangedrag waarop je werd aangesproken, dan is er helaas geen redden meer aan.

Het spijt me dat dit zó ver heeft moeten komen.

Met vriendelijke groet,

Negotiator,
Bemiddelaar,
Gathering of Tweakers.
In reactie op het volgende verzoek:
Beste meneer,

in dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/361788, waarschuwt Kaj mij dat ik moet stoppen met posten omdat ik anders gebanned zou worden. Ik ben na het tijdstip van díé post gestopt met berichten posten (u kunt het nagaan in de search), echter werd ik toch gebanned en ik zou graag uw mening hier over horen...mijn gebruikersnaam is MainframeManiak...dank u.

Met vriendelijke groet,

Harrie
Daarmee is dit wat mij betreft afgehandeld.

MainframeManiak heeft zijn kansen gehad, is meerdere malen gewaarschuwd en heeft zelfs een tempban gehad, voldoende tekens vanuit de crew dus dat het niet goed ging en met het verzoek zijn gedrag te beteren, waaraan hij geen gehoor gaf.

Zoals ik al schreef in de mail: om dan op een vormfout vrij te spreken, daarmee zou GoT een bureaucratie worden waarvan er al meer dan genoeg zijn.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:45

JT

VETAK y0

Op donderdag 27 december 2001 03:36 schreef saviour het volgende:
Kaj.

Never thought i'd say this: Misschien tijd om een korte vakantie te nemen ofzo? Je komt zo agressief over bij me...

edit: Dit post ik dus omdat ik je altijd de rust zelve vond :)
Mjah, ik ben het met Saviour eens hoor...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 16:17
Op vrijdag 28 december 2001 21:29 schreef dev-null het volgende:
Ik ben van mening dus dat je 'm twee weken moet bannen met de waarschuwing van een permanente ban als er weer wat gebeurt....
Hoeveel tweede kansen kan je iemand geven? In de ongeveer 50 berichten die hij heeft geplaatst is hij meerdere keren op zijn gedrag gewezen. Hij heeft zelfs van Jotti een temp-ban gekregen. En daarnaast deed hij ook uitspraken die niet door de beugel kunnen, vind ik. Zo zei hij in het topic [topic=316314] "ET MIHI IN ANIMO EST NECARE TE, GODSLASTERAAR".

ET MIHI IN ANIMO EST NECARE TE is Latijn en betekent "En ik ben van plan om jou te doden", en dit is dus een dreigement. Toen ik dit zag, wist al direct dat Mainframemaniak het niet lang op GoT zou volhouden.

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit gaat verder via de mail/bemiddelaar. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.