Toon posts:

ADSL snelheid na tweak valt tegen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallotjes

Alles getweakt hierro.
Alleen blijf de download snelheid bij 50 kB/sec. hangen.

hoe is de snelheid bij jullie?
:'(

Verwijderd

Mijn persoonlijke ervaringen zijn dat de tweaks het nooit sneller maken, en kheb heel wat proggies gebruikt voor verschillende soort internet.

Tweaks voor je internet zijn meer bedoeld om het stabieler te maken, zowel bij downloaden als bij gamen, maar dat betekend niet dat je download opeens 2 x sneller gaat of je ping lager is. Dat heeft nog altijd te maken met je provider, de afstand tot de server, de tijd van de dag, hoeveel mensen er zijn etc (Al maakt het voor adsl niet uit hoeveel mensen er zijn, die heeft altijd een stabiele connectie-- Ik heb namelijk ook adsl)

Edit Ik heb adsl van planet (de duurdere versie) en mijn downloadsnelheid is 110 stabiel

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
De snelheid veranderd ook niet. Je modem is uitgebreid met een router functie.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

UTFS :r

RTFM :r

Is al 1000x dat men dit vraagt. Wrom zoekt men ten eerste niet zelf? En ten tweede, ik heb nergens maar dan ook nergens bij die tweak gelezen dat het sneller zou worden. Dus zal het ook niet sneller worden ook.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
zal inderdaad niet sneller worden, aangezien de snelheid niet in de modem wordt bepaalt maar bij de kpn. t is een heel klein beetje sneller, omdat er geen tunneling meer hoeft worden gedaan, maar dat scheelt vrijwel niets in snelheid

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info.

Het is inderdaad een stuk stabieler geworden. Ook met gamen.

Ik wens jullie een prettig uiteinde.

mzzl. :)

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Zucht.. hij wordt er niet sneller door...

http://www.bruring.com/adsl/article.php?sid=24#1.2

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.