De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
uuhhmmzzz zoeken ??
I don't ride fast, i fly low
Nerd Op Lang FrietjeOp woensdag 26 december 2001 19:32 schreef TheRed het volgende:
Misschien dom maar waar staat NOLF voor
Verwijderd
ha ha haOp woensdag 26 december 2001 19:33 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Nerd Op Lang Frietje
No One Lives Forever
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
ohw ja natuurlijkOp woensdag 26 december 2001 19:34 schreef Marv het volgende:
No One Lives Forever
No one lives forever natuurlijk stelletje numb nuts.
Is wel geinig spelletje, vorig jaar gewonnen met een prijsvraag.
Alleen op een gegeven moment kwam ik er niet meer uit dus heb ik het weer terug in de kast gesmeten. Als ik me nou eens heel erg verveel dan installeer ik het wel weer eens.
Is wel geinig spelletje, vorig jaar gewonnen met een prijsvraag.
Alleen op een gegeven moment kwam ik er niet meer uit dus heb ik het weer terug in de kast gesmeten. Als ik me nou eens heel erg verveel dan installeer ik het wel weer eens.
Moeilijk he... het antwoord staat 2 posts hoger... numb nutOp woensdag 26 december 2001 19:53 schreef CyberTijn_ het volgende:
No one lives forever natuurlijk stelletje numb nuts.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
NOLF heb ik eens gedownload, maar toen miste ik een file en toen ging het hele feest(?) niet door... Daarna nooit meer geprobeerd...
Bedankt voor deze informatieOp woensdag 26 december 2001 20:26 schreef da_rippah het volgende:
NOLF heb ik eens gedownload, maar toen miste ik een file en toen ging het hele feest(?) niet door... Daarna nooit meer geprobeerd...
Bij dat mijnenveld moet je gewoon telkens proberen, (telkens quicksaven) en anders is het ook niet echt nodig dat je daar doorheen gaat, je kunt er gewoon voorbijlopen.
Uit een of andere walkthroug:
There's body armor in a largish room nearby. Continue down the valley, past
the minefield unless you have mine detector glasses. Out by the van in the
minefield is a FIRE EXTINGUISHER, an AMMO BOX, and a BRIEFCASE. If you don't
have the sunglasses, you can still get out there by going carefully along
the left edge of the minefield. Good luck. Note that there is a NOTE tacked
to the sign at the minefield gate.
Verwijderd
Zat dat niet in je foto camera die kan je switchen tussen cam en die detector dacht ik is al een tijdje geleden dat ik het gespeeld heb
De zonnebrilOp woensdag 26 december 2001 23:09 schreef ChicaneBT het volgende:
Zat dat niet in je foto camera die kan je switchen tussen cam en die detector dacht ik is al een tijdje geleden dat ik het gespeeld heb![]()
Is nolf niet dat motorrace game??
Dat je eerst op een solex begint en als je meer punten scoort.Dan kan je daarna een puch kopen enz.
Is zeer grappig. Alleen ik ben de url kwijt.
Dat je eerst op een solex begint en als je meer punten scoort.Dan kan je daarna een puch kopen enz.
Inderdaad, en dan moet je op je motor door een mijnenveld, maar dat kan alleen als je je speciale zonnebril opzetOp donderdag 27 december 2001 03:05 schreef MartNL het volgende:
Is nolf niet dat motorrace game??
Ok dan hebben we het over dezelfde game.Op donderdag 27 december 2001 04:08 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan moet je op je motor door een mijnenveld, maar dat kan alleen als je je speciale zonnebril opzet
wat is dit nou voor verneukt topic geworden dan ik plaats hier een topic met een vraag en ten 1e weet niemand wat het spel is (OK) plz voor je houden en niet van die lame posts plaatsen 
dan heb ik er ook nix aan om te horen of iemand dit spel heeft gewonnen of gedownload
dat domme motor rijspelletje -als je dat zo leuk vind
plaats dan een eigen tiopic hierover
maar dankje splah & ovrom voor de hulp
nu mag deze vernagelde topic wel op slot........
dan heb ik er ook nix aan om te horen of iemand dit spel heeft gewonnen of gedownload
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Verwijderd
ga huilen dan MWAD 
zeg maar tegen die "maat" van je dat ie een beetje achterloopt met spelletjes
Nolf 2 komt alweer bijna eraan
http://www.actiontrip.com
http://www.avault.com
(die hebbuh vast wel walktroughs)
zeg maar tegen die "maat" van je dat ie een beetje achterloopt met spelletjes
Nolf 2 komt alweer bijna eraan
http://www.actiontrip.com
http://www.avault.com
(die hebbuh vast wel walktroughs)
Op donderdag 27 december 2001 17:44 schreef MWAD het volgende:
wat is dit nou voor verneukt topic geworden dan ik plaats hier een topic met een vraag en ten 1e weet niemand wat het spel is (OK) plz voor je houden en niet van die lame posts plaatsen
NOLF kickt aars, stelletje cultuurbarbaren! 
Dat mijnenveld moet idd met zonnebril. Of anders loop je er gewoon langs, er liggen alleen wat extra's.
Dat mijnenveld moet idd met zonnebril. Of anders loop je er gewoon langs, er liggen alleen wat extra's.
Pagina: 1