[TV] Hoe heet het menu tijdens omschakelen kanaal

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:55

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb thuis 2 tv's die tijdens het omschakelen van signaal onderin het beeld laten zien wat er op dat moment op tv is. Bijvoorbeeld: "Get The Picture". Zo hoef je niet terug te zoeken in de TV gids.

Ik zou graag willen weten hoe dit heet omdat ik het thuis op zowel een goedkope Sony als Goedkope Philips heb.

Nu kocht ik van de week voor mijn Oma een vette Sony Flatscreen, en die vertikt het gewoon om dat te doen. Weet iemand misshien of ik het via menu of teletext in kan stellen ofzo :?

20*350ZO45°

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

OSD... On Screen Display :?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:54

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Ja, dat heb ik ook op m'n Goedkope (en ook oude :) Sharp. En gek genoeg bij geen enkele moderne TV gezien of gevonden. Dus jij hebt ook al geen idee hoe die (verrekt gemakkelijke) optie heet?

Specs ...ik doe er niets meer aan.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 07:54

jasjenl

Liab A Tymo

Hoe de functie heet weet ik zo even niet precies, maar volgens mij haalt de tv dit uit het teletekst signaal wat met een zender wordt meegezonden. Sommige tv's ondersteunen het en dan zul je het vanzelf zien, sommigen niet en dan kun je het ook niet instellen. Met de prijs van de tv heeft het niet veel te maken volgens mij, ik had vroeger een 'gewone' 50 cm Sony tv die het wel deed, ik heb nu een 'dure' 80 cm Loewe breedbeeld en die doet het weer niet. Mijn ouders hebben daarentegen een nieuwe, middenklasse (?) Philips tv (4:3 verhouding, iets van f 2200) en die doet het weer wel...

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:55

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Voor de mensen die het niet precies snappen:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/rkeijz/OSD.jpg

Het is in dit geval de blauwe balk (Sony) en is niet de OSD...

20*350ZO45°

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 22:40

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Auto Label

Using broadcast teletext information, Auto Label identifies and labels the pre-set stations

dit is het enige wat ik heb kunnen zoeken op de site van sony
maar volgens mij hebben alle sony's dit tegenwoordig.
en anders vraag je het toch gewoon in de winkel.
test anders een of het teletekst signaal goed is, en misschien zend de kabel maatschappij het extra signaal niet door, of te zwak.
Pagina: 1