Ik heb em geinstalleerd maar hij maakt geen snelkoppeling aan op mijn desktop. dan kan i dus niet spelen. kan iemand ff de command line van die .ink geven?
hebbik!Op woensdag 26 december 2001 19:20 schreef Xtuv het volgende:
1.70 downloaden
ik heb een typo gemaakt in Titel
maareh, wie heeft em en geeft mij effe de command line?
ja ik weet het ja maar ik kan me zo voorstellen dat dit toch niet moeilijk is om op te lossenOp woensdag 26 december 2001 19:50 schreef Rolex het volgende:
*zucht*
gewoon ff kijken naar die snelkoppeling als j Strike Force hebt.
Je hebt niet eens een aangepaste snelkoppeling nodig...
als Strikeforce.exe (die staat in je X:\UnrealTournament\System dir) niet werkt dan is er iets mis met je SF install, installeer UT dan nog eens opnieuw en daarover 1.60 en daarover 1.70!
als Strikeforce.exe (die staat in je X:\UnrealTournament\System dir) niet werkt dan is er iets mis met je SF install, installeer UT dan nog eens opnieuw en daarover 1.60 en daarover 1.70!
er staat geen strikeforce.exeOp woensdag 26 december 2001 19:54 schreef Xtuv het volgende:
Je hebt niet eens een aangepaste snelkoppeling nodig...
gewoon nix!
ik heb de umod install van 1.70 gedownt en ik heb gewoon geen snelkoppeling. UT werkt wel!
Dan heb je 't niet goed geinstalleerd...
Installeer eerst UT, dan SF 1.60 (deze MOET je hebben! tenminste ik neem aan dat 1.70 full er nog niet is..)
Dus SF 1.60 (250mb) en 1.70 (60mb ofzo) heb je alle2 nodig!
Installeer eerst UT, dan SF 1.60 (deze MOET je hebben! tenminste ik neem aan dat 1.70 full er nog niet is..)
Dus SF 1.60 (250mb) en 1.70 (60mb ofzo) heb je alle2 nodig!
O dus 1.6 moet ik ook hebben...
ik vodn 60 megs al niet veel...
250 is dus wel behoorlijk wat!
ik ben dom en jullie roelen
thx
ik vodn 60 megs al niet veel...
250 is dus wel behoorlijk wat!
thx
Owkee, misschien bedoel je dit?? 
Bij mij is het
C:\games\UT\System\StrikeForce.exe
moet je dat eerste mapje waarschijnlijk ff veranderen...
*whoops*
tis al opgelost, niet goed gelezen
Bij mij is het
C:\games\UT\System\StrikeForce.exe
moet je dat eerste mapje waarschijnlijk ff veranderen...
*whoops*
tis al opgelost, niet goed gelezen
tsja... zometeen vergeet je nog dat je UT nodig hebt om strikeforce te kunnen spelen..Op woensdag 26 december 2001 20:11 schreef CrushieBoy het volgende:
Pagina: 1