RTC Wolfenstein krijg die gast echt niet dood

Pagina: 1
Acties:

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
en dan heb ik het over mission 5 part 2(of3) bij die uber soldat met die stroom, heb het al 10x geprobeerd en ben zo gauw ie begint met schieten max. 10 sec. in leven gebleven, die gast hoeft je maar 1 keer te raken met zn stroom en dan ben je al dood
is er een speciaal trukje om die dood te krijgen??? viel me al op dat er veel gasflessen in die kamer staan, moet ik hier iets mee???

PIII 800@804 Mhz

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
gewoon een beetje de gasflessen aan gort knallen waar die kerel bij staat, en met dynamiet had ik hem opgeblazen, veel granaten enzo gebruiken.
Er is als je van de trap af komt rechts zo'n control dinges zon stukje afgeschermd met kogelvrij glas daar kun je schuilen, die kerel is super langzaam dus het is echt wel te doen hoor.

• Noedelsupke
goed ik ga nog eens een poging wagen....

PIII 800@804 Mhz

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Zo moeilijk is ie niet.. gewoon zorgen dat ie jou niet in zijn gezichtsveld krijgt.. ik heb de hele tijd bij dat kogelvrij glas rondgehannest. om het hoekje ff snel en bam (met sniper bijv.) en dan weer terug, dus ff een split second.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Noedelsupke
mooi die uber soldat is dood :)

maar nu het volgende probleem: ben nu bij de dam, maar kom niet langs het hek???? hoe krijg ik dat open????

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Als je voor dat hek staat moet je naar rechts. Net voorbij de wachttoren is een ladder naar beneden.

Verder moet het niet moeilijk zijn.

• Noedelsupke
Op woensdag 26 december 2001 20:21 schreef EnygmA het volgende:
Als je voor dat hek staat moet je naar rechts. Net voorbij de wachttoren is een ladder naar beneden.

Verder moet het niet moeilijk zijn.
k tnx, zeker niet goed gekeken }:O

PIII 800@804 Mhz

Pagina: 1