Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Edit: misschien ook niet...
Maar ik heb geen idee of er een goeie PS2 Emulator is.
Nee er is geen Goede ps2 emulator..
en gta3 is idd groter dan 180 mb lijkt me...
-
dat wou ik ff wetun
Op woensdag 26 december 2001 18:32 schreef Flyduck het volgende:
"Canceling Download".. naja dan maar wat p0rn ..
-
Wat dacht je van geen, er bestaan nog geen werkende PS2 emulators !!!Op woensdag 26 december 2001 18:29 schreef xonide het volgende:
dit is al 40 keer langs geweest en telkens is het zelfde antword gegeven...
Nee er is geen Goede ps2 emulator..
en gta3 is idd groter dan 180 mb lijkt me...
dat dacht ik ook al.Op woensdag 26 december 2001 18:53 schreef BOMBER het volgende:
[..]
Wat dacht je van geen, er bestaan nog geen werkende PS2 emulators !!!
waarom blijven mensen zulke vragen stellen als zo'n vraag al meerdere keren gestelt is?
Omdat ze niet iedere 5 minuten spielerij refreshen?Op woensdag 26 december 2001 18:57 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al.
waarom blijven mensen zulke vragen stellen als zo'n vraag al meerdere keren gestelt is?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Nah... ze hebben 'm vast een beetje geriptOp woensdag 26 december 2001 18:58 schreef Pimpimmers20 het volgende:
LOL net GTA3 in de dvd gedaan hij is 2.43GB (2.614.196.254 bytes) dus 180MB is veel te weinig
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
zijn gewoon paar dingen uitgesloopt...
- Radio zenders
- missies
- alle auto's
- 2 delen van de stad
-
Verwijderd
ik kon gta3 ook downloaden 800 MB ofzo
alleen er is nog geen emulator voor
ik heb hem al op PC
en majah
ik w8 nog ff op de emulator
Verwijderd
Hoe weet jij dat?Op woensdag 26 december 2001 19:17 schreef Xtuv het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat het Need For Speed 5 is
Als je nou eens wat beter kijkt... dan zie je b.v. 10 hosts, dan kijk je bij de details, en overal is de filename anders, of er staat groot bij: DOES NOT WORK etc..Op woensdag 26 december 2001 19:35 schreef Marv het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
alleen als je 10 hosts hebt met allemaal dezelfde naam en details enzo geloof dan dat 't werkt
Owja, GTA2 is het niet want die is maar 29mb
Kijk dat snap ik nou niet, een spel renamen naar GTA3, kost je toch enorm veel bandbreedte/dataverkeerOp woensdag 26 december 2001 19:33 schreef arko19 het volgende:
als je hem bij morpeheus download heb je VETTE kans dat het roller coaster tycoon is , dat heb ik ook gehad , 2 keer aan toe !!!!
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Mjah.. ik snap het ook niet helemaal... misschien gaan ze achter hun pc zitten... wachten tot iemand 'm 100% heeft en dan hard lachen of zo?Op woensdag 26 december 2001 20:30 schreef LoneRanger het volgende:
[..]
Kijk dat snap ik nou niet, een spel renamen naar GTA3, kost je toch enorm veel bandbreedte/dataverkeer
Het gaat erom dat ze hun bandbreedte verspillen met een nep GTA3Op woensdag 26 december 2001 20:33 schreef arko19 het volgende:
of ze laten hun pc aan staan en gaan naar hun werk toe
-
-