Aangezien ik net een paar dagen in het ziekenhuis heb gelegen heeft mijn vriend voor mij een Game Boy Advanced gekocht. Hartstikke leuk natuurlijk, heb er ook veel plezier aan gehad. Alleen viel het me op dat het display van het apparaat niet verlicht was, er viel alleen maar normaal mee te spelen als je een lamp recht achter je of boven je aanhad. Ik meen me toch te herinneren dat de eerste Game Boy (heb ik nog wel ergens op zolder liggen maar kan hem niet meer vinden) wel een lichtje in het display had. Deze dus niet, hetgeen ik vreemd vind omdat dat ding niet voor niets ADVANCED heet en ook een advanced prijs heeft.
Heeft dat ding echt geen verlichte display of is dat ding gewoon gammel en moeten we er morgen mee terug naar de winkel? Op internet kon ik geen duidelijke specificaties vinden waar e.e.a. in werd beschreven.
Heeft dat ding echt geen verlichte display of is dat ding gewoon gammel en moeten we er morgen mee terug naar de winkel? Op internet kon ik geen duidelijke specificaties vinden waar e.e.a. in werd beschreven.