Ik vind dat KPN maar onduidelijk is. Bijna in heel mijn omgeving is MxStream nu alleen op ISDN verkrijgbaar, een vriend van mij zit echter al vrolijk te mxstreamen op zijn analoge lijn (ondanks de negatieve postcode check en het feit dat hij eigenlijk tot maart 2002 zou moeten wachten). Als ik mijn postcode invoer, krijg ik echter simpelweg te lezen dat het niet beschikbaar is. Punt. Niks maart 2002, niks alleen ISDN. Bij een vriend van mij die in de straat achter mij woont is het volgens de postcode check feit dat hij vanaf 2002 gebruik kan maken van ISDN. Waarom ik dan niet?? Ik wil ook snel internetten! 
Kan ik nou, op een of andere manier, ondanks de postcode check (die dus kennelijk toch niet 100% is) toch aan Mxstream komen? Als ik bijv. bij een primafoon 'om opheldering vraag' , is er dan de kans dat ik toch in de toekomst mxstreamend achter mijn pc'tje zit? Of zijn er daadwerkelijk technische beperkingen?
Bij voorbaat dank, Vinnie. (Woonachtig in een gehucht in Noord Brabant, genaamd Den Hout. Postcodegebied 4911)
Kan ik nou, op een of andere manier, ondanks de postcode check (die dus kennelijk toch niet 100% is) toch aan Mxstream komen? Als ik bijv. bij een primafoon 'om opheldering vraag' , is er dan de kans dat ik toch in de toekomst mxstreamend achter mijn pc'tje zit? Of zijn er daadwerkelijk technische beperkingen?
Bij voorbaat dank, Vinnie. (Woonachtig in een gehucht in Noord Brabant, genaamd Den Hout. Postcodegebied 4911)