Toon posts:

MXSTREAM en haar verkrijgbaarheid.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dat KPN maar onduidelijk is. Bijna in heel mijn omgeving is MxStream nu alleen op ISDN verkrijgbaar, een vriend van mij zit echter al vrolijk te mxstreamen op zijn analoge lijn (ondanks de negatieve postcode check en het feit dat hij eigenlijk tot maart 2002 zou moeten wachten). Als ik mijn postcode invoer, krijg ik echter simpelweg te lezen dat het niet beschikbaar is. Punt. Niks maart 2002, niks alleen ISDN. Bij een vriend van mij die in de straat achter mij woont is het volgens de postcode check feit dat hij vanaf 2002 gebruik kan maken van ISDN. Waarom ik dan niet?? Ik wil ook snel internetten! :'(

Kan ik nou, op een of andere manier, ondanks de postcode check (die dus kennelijk toch niet 100% is) toch aan Mxstream komen? Als ik bijv. bij een primafoon 'om opheldering vraag' , is er dan de kans dat ik toch in de toekomst mxstreamend achter mijn pc'tje zit? Of zijn er daadwerkelijk technische beperkingen?

Bij voorbaat dank, Vinnie. (Woonachtig in een gehucht in Noord Brabant, genaamd Den Hout. Postcodegebied 4911)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:38
check www.luna.nl eens.

Zeer goedkope ADSL pakketten, niet via de KPN (of mxstream) en dus VEEL sneller :)

zie ook: http://www.luna.nl/access/adsl_private.html

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:31

johnwoo

3S-GTE

Op woensdag 26 december 2001 17:57 schreef Vinnie_23 het volgende:
[...]

Bij voorbaat dank, Vinnie. (Woonachtig in een gehucht in Noord Brabant, genaamd Den Hout. Postcodegebied 4911)
Hey, da's ook vlakbij, ik woon in Made :)
Ik denk dat Den Hout (of delen ervan) misschien nog nèt dicht genoeg bij Oosterhout liggen om binnen de 8km van de centrale te liggen. Made ligt helaas in zn geheel verder dan 8km van Oosterhout af (en ik woon dan nog aan de kant van Zwaluwe), dus van hier naar de centrale in Oosterhout lukt sowieso niet.
Helaas weet ik niet of er in Made zelf ook een centrale is. Ik denk het haast wel, lijkt me stug dat ze 17000 mensen op een centrale 8 km verder aansluiten, waarbij alle touwtjes dwars door de polder moeten (of naar Oosterhout, of naar Geertruidenberg/Raamsdonksveer). De postcodecheck heeft over Made (4921) ook niks nuttigs te melden ('niet leverbaar'). Ik denk wel, àls de centrale in Made wordt aangesloten (whenever that may be), dat Den Hout daar ook van profiteert, want Made - Den Hout is maar 3km ofzo...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 december 2001 18:27 schreef Cutebritney het volgende:
check www.luna.nl eens.

Zeer goedkope ADSL pakketten, niet via de KPN (of mxstream) en dus VEEL sneller :)
Hey, een gouden tip, bedankt! De postcode check van dit bedrijf weet mij te vermelden dat adsl vanaf april 2002 bij mij verkrijgbaar is. Alvast een aangenaam begin! :7

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 december 2001 19:12 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Hey, da's ook vlakbij, ik woon in Made :)
Zéér dichtbij!

Verwijderd

Ha, ik heb in Augustus een aanvraag gedaan voor ADSL. Kreeg echter een brief dat het Januari zou worden eer het beschikbaar is. Als ik nu een postcode check doe bij Xs4all of KPN krijg ik dat het leverbaar is, heb ondertussen ook een bericht gehad van KPN dat ze zijn begonnen met de lijntest.

Als ik nu echter bij Luna.nl een check doe geeft hij aan dat het niet beschikbaar is, en ze niet eens een datum weten van wanneer dan wel.

Oja, ik woon in Dongen. Dat ligt net aan de andere kant van Oosterhout dan Den Hout. Hier in Dongen hebben ze in ieder geval wel een eigen centrale.

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:03
Op woensdag 26 december 2001 20:50 schreef EnygmA het volgende:
Ha, ik heb in Augustus een aanvraag gedaan voor ADSL. Kreeg echter een brief dat het Januari zou worden eer het beschikbaar is. Als ik nu een postcode check doe bij Xs4all of KPN krijg ik dat het leverbaar is, heb ondertussen ook een bericht gehad van KPN dat ze zijn begonnen met de lijntest.

Als ik nu echter bij Luna.nl een check doe geeft hij aan dat het niet beschikbaar is, en ze niet eens een datum weten van wanneer dan wel.

Oja, ik woon in Dongen. Dat ligt net aan de andere kant van Oosterhout dan Den Hout. Hier in Dongen hebben ze in ieder geval wel een eigen centrale.
Luna staat ook helemaal los van de KPN.

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Op woensdag 26 december 2001 18:27 schreef Cutebritney het volgende:
check www.luna.nl eens.

zie ook: http://www.luna.nl/access/adsl_private.html
Goedkoop ???
inschrijving is al 500 piek
en dan moet je de modem nog kopen voor 325

en dan odner steunen ze niet overal line sharing

dus moet je ook nog eens een nieuwe lijn bij kpn gaan aanvragen :(
weer 200 ballen

of tewel als je mxstream neemt dhz pakket +/- 300 kan je dus 7 maanden internetten voor de aanschaf kosten bij luna(bbned)

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 03:57
Die postcode check is best wazig idd. Ik heb al ADSL Mxstream maar de postcode check zegt dat t niet beschikbaar is. Ik heb ze toen een mailtje gestuurd om te vragen hoe dat nou zat. Ik kreeg toen een of ander standaard mailtje terug waarin stond dat ze de centrales maar gedeeltelijk klaarmaken voor adsl totdat het volledig in gebruik is genomen. Pas dan gaan ze weer (een aantal maanden later) uitbreiden. Dus als het beschikbaar is in je regio moet je er als de kippen bij zijn om het ook daadwerkelijk te krijgen. Ohwjah en als je je e-mailadres invult om op de hoogte gehouden te worden, is dat nog geen garantie dat ze je mailen zodra het beschikbaar is. Ik heb namelijk nooit een mailtje gehad van ze (ik kreeg een brief thuis van planet).

• Xtremelead
  • Laatst online: 11:47

Xtremelead