Mxstream wel op ISDN niet op analoog?!?

Pagina: 1
Acties:

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:35
Hier in Nieuwegein zuid (Muiderschans in wijk Fokkesteeg, postcode 3432XD) zit ik te wachten totdat ik ook eens eindelijk Mxstream op mijn analoge aansluiting kan aanvragen.

Het hele jaar heb ik geduldig gewacht tot het december zou worden, want vanaf dan zou volgens de postcodecheck mxstream beschikbaar komen. :)
Inderdaad gaf de postcodecheck begin december aan dat het beschikbaar was, dus ik snel aanvragen (via Planet). Maar binnen een dag werd de aanvraag door KPN afgewezen (zonder specifieke reden) :? . Helpdesk van Planet en mxstream konden ook geen reden geven, en vroegen met het nog eens te proberen. Dus gedaan en weer binnen een dag afgewezen door KPN. Weer achter reden aan gegaan, maar opgegeven wegens kastje-muur taferelen. :'(

Nu val ik echter van verbazing achterover want de postcodecheck geeft aan dat mxstream pas weer vanaf april voor analoog beschikbaar is :? ! Voor isdn is het wel direct aan te vragen.

Weet iemand waarom dit onderscheid bestaat tussen isdn en analoog? Voorheen was dit er toch niet?

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025

klomp

Zooi...

das vreemd zeg :? ik heb het ook gewoon aangevraagd op mijn analoogje, no problem kan gewoon wachten tot ik mijn
modempje in huis krijg en dan kan ik beginnen...

wel vreemd

volgens mij maakt het nix uit of je isdn of analoog hebt.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:16
Op woensdag 26 december 2001 17:42 schreef kl0mp het volgende:
volgens mij maakt het nix uit of je isdn of analoog hebt.
Dat maakt volgens mij wel uit. De hardware die in de centrale geplaatst wordt is voor analoge lijnen anders dan voor ISDN. Daardoor kan het voorkomen dat er op de kaarten die ISDN-aansluitingen bedienen nog wel plaats is en dat de kaarten voor analoge aansluitingen vol zitten.

Maar ik ben geen KPN-monteur, dus ik kan er naast zitten :)

Verwijderd

Ja ik had een week ofzo geleden ook een thread hierover gemaakt...toevallig woon ik ook in Nieuwegein Zuid (naast die 3 scholen)....alleen ik heb 2 keer isdn, en ik moet 1 van die 2 overzetten naar analoog voordat ik adsl kan aanvragen

pscht kpn altijd...

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:35
Waarom wordt ISDN in Nieuwegein ineens bevooroordeeld bij mxstream aanvragen?
Ben ik de enige die tegen dit verschil aanloop?

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
nou de centrale zat al bijna vol blijk baar alleen nog een paar analoog.

en nu zit hij helemaal vol ik kan er ook niet meer in met isdn :(
Pagina: 1