Toon posts:

Home Theatre, JVC THA-9 of Pioneer DV77?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst wil ik meedelen dat ik een newbie ben op het gebied van DVD spelers e.d. Ik ben de hele dag al bezig met het zoeken op internet (ook searchfunctie van dit forum gebruikt :) ) wat wat voor opties er zijn en welke dvd sets redelijk zijn. DVD faq heb ik ook al gelezen. Nu zoeken we een dvd home theatre set voor zo'n 2000 gulden.

Nu zitten we te twijfelen tussen de Poineer NS-DV77
http://www.pioneer-eur.com/products/home/ns-18en.htm en de JVC THA-9 http://www.consumerdirectonline.com/tha9.htm.

Ik weet dus ook totaal niet waar ik op moet letten. Beide hebben Dolby Digital en DTS en qua vormgeving zien ze er ook goed uit (voor de rest hebben beide bijna dezelfde functies). Echter de Pioneer heeft weer als voordeel dat deze MP3 cds kan lezen. Beide lezen ook cd-r/cdrw. ALleen de pioneer heeft volgens mij geen SCART aansluiting maar gaat volgens mij via een verloop stekkertje. De JVC heeft dat wel weer SCART.

Is er een groot verschil tussen de verschillende aansluitingen tussen DVD en TV (scart, s-video etc)?
We willen graag goed geluid en mooi beeld voor een redelijke prijs.

Wie wil graag ons helpen?

Alvast bedankt !

Yoshi

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 13:35

seninha

god's right foot

Ik heb zelf de Pioneer al een paar maanden. En ik koet je zeggen het bevalt me erg goed. :)
Wat geluid betreft ik had hiervoor een Sony set en dat is vergeleken met de Pioneer echt brak :r

Zou als ik jou was gewoon voor de Pioneer gaan B-) , als je tenminste echt van je DVD's wilt genieten. *D

Het enige nadeel van deze set is de afstand bediening. :'(
Elke keer dat je iets indrukt gaat alles branden en tevens hoor je een zachte gezoem. :( Erg irritant.
Maar het went. :)

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

waarom niet de sony davs500?
ik ben zelf ook op zoek naar een goed systeem en ik heb mijn oog op deze, omdat ie ook super audio cd's afspeelt.
het is namelijk nog niet zeker of de nieuwe audio standaard DVD Audio of Super Audio CD wordt...
mp3's zijn makkelijk, maar over een jaar worden ze nooit meer gebruikt [hebben we AAC] dus overbodig.

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
omdat die slecht klinkt, niet hard genoeg gaat en bovendien een nog lelijkere afstandsbediening heeft

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:46

JT

VETAK y0

Dan hebben we het nog niet gehad over het blikkerige geluid zonder ook maar enige vorm van hoge tonen.

ik zou zelf voor de Pioneer gaan. Klinkt lekker warm :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• FR33L04D3R
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-07 11:12
Kan deze PIONEER set ook shuffle als je MP3 afspeelt?
Pagina: 1