Toon posts:

vloeiend dvd kijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waarom kan ik niet vloeiend dvd kijken?
ligt het mischien aan het programma of mijn drivers.

ik heb een celly766, 384 mbram, sony dvd speler en een club3d radeon 7500 op winME en de dma staat aan?
ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft dacht dat mijn systeem wel vodoende was?

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Je systeem is zeker voldoende. Op een Celly566 met een oud ATI all-in-wonder kaartje loopt 't prima. Ik gebruik WinDVD op die pc. En verder de nieuwste drivers natuurlijk.
Probeer dat ook eens.

Siditamentis astuentis pactum.

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:58

Remi

Moo!

dma kan ook juist voor storingen zorgen.

Zet het eens uit. :)

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Koop anders een mpeg-kaartje erbij. Zal je geen spijt van hebben! Dan ben je nl. niet afhankelijk van je sys specs.
Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/kerstmutssmile.gif

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht dat je met een hardwarematige videokaart ook geen last hebt van je sys. specs.

Verwijderd

Zet ook je beeldschermresolutie niet te hoog. Ik ga het bijvoorbeeld echt niet eens proberen op 1600*1200, dat is ongeveer 10 keer zo zwaar als de tv-kwaliteit...

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt bij een resolutie van 800*600 is het inderdaad stukken beter had 'm op 1024*768 staan {stom).

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 19:56 schreef mugen het volgende:
ik dacht dat je met een hardwarematige videokaart ook geen last hebt van je sys. specs.
wat bedoel je daarmee?

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:03
Op woensdag 26 december 2001 19:56 schreef mugen het volgende:
heb je ooit een softwarematige vidkaart gezien dan?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 26 december 2001 21:22 schreef stiena het volgende:

[..]

heb je ooit een softwarematige vidkaart gezien dan?
de Radeon heeft hw DVD decoding

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 21:28 schreef jadjong het volgende:

[..]

de Radeon heeft hw DVD decoding
dus al je die radeon erbij neemt dan ben je niet meer afhankelijk van je sys. Dus hebbie geen mpegkaart meer nodig of niet??

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Op woensdag 26 december 2001 16:58 schreef Insanepeanut het volgende:
Koop anders een mpeg-kaartje erbij. Zal je geen spijt van hebben! Dan ben je nl. niet afhankelijk van je sys specs.
[afbeelding]
/offtopic
Werkt zo'n ding ook voor MP3 bestanden (is immers ook mpeg) want dan is het dus mogelijk om op een 386 of 486 nog muziek te draaien
Pagina: 1