Toon posts:

CD-rom en speedregeling.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik zoek een nieuwe cd-rom speler waarvan de speed regelbaar is met software.
De vragen zijn; welke cd-roms en met wat voor software moet dit gebeuren.

GrTz

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nero heeft dacht ik zelf een programmaatje waar je de snelheid mee kan instellen, maar ik ben het programmaatje kwijt, kan het dus ook niet controleren.
Wat ik wel weet is dat het als extra is bij dat brand programma van Nero.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

• Montana
  • Laatst online: 16-08 18:40

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Nero 5** heeft een progje Drivespeed gebruik ik vaak daarmee zet ik b.v de cd speler op 8 speed als ik mp3 afspeel lekker rustig.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier het programmaatje cb-bremse gedownload en geinstalleerd, maar het blijkt dat er niets te regelen is met de cd-rom die in deze computer zit.
De CD-ROM is een LG CRD-8480B 1.0, dus wil ik hem vervangen door een andere die wel regelbaar is, maar de grote vraag is welke cd-roms zijn regelbaar.

Verwijderd

Zoals eerder al gezegd levert Nero bij zijn software een tooltje om de snelheid te regelen.

Verder weet ik nog dat de meeste recente Asus-cdromdrives met een programma komen om het beestje wat in toom te houden :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Via Winboost kun je de speed ook instellen geloof ik.

Verwijderd

Topicstarter
Dat programma van Nero heb ik ook geprobeerd vanavond, maar ook die kon niets met deze CD-ROM aanvangen. Maar heel langzaam worden we toch steeds een stukje wijzer.

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik geloof dat het bij sommige Plextor cdroms zonder extra software in te stellen is. CD'tje erin doen, en dan paar keer op een van de knopjes op de speler drukken om de snelheid te veranderen. Weet alleen verder niet welke types dit ondersteunen, maarja.. daar hebben we de search voor *D
Pagina: 1