Toon posts:

DVD programma welke??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb een dvd speler in me compu en ik wil weten welk programma het beste is om dvd films af te spelen. En dan bedoel ik geen DivX ofzow maar een echte originele film :)
Welk programma is het beste en wara kan ik het downloaden?

Verwijderd

power dvd die gebruik ik ik vind het een SUPER goed progamma*D

Verwijderd

Topicstarter
Eerst heb ik windows media player geprobeerd maar die deed het niet omdat ie zei dat ik geen goeie drivers had.
Ik heb net windvd geprobeerd en die doet het goed.
En dan probeer ik het were in windows media player en dan doet ie het wel???? :? Ik draai WINXP pro

En thnx voor de tips ik heb al powerdvd maar die doet geen fuck :) .

Verwijderd

hmmmmmmmmm raar wat voor dvd speeler heb je????

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
echt vaag met windows xp en dvd's... ik krijg wel beeld enzo .. maar geen ondertitels.. in windows mediaplayer speelt ie nix..

[topic=361667/1/25]

weet iemand hier wat op ?!

www.vdzande.com

Verwijderd

[...]

Hee, je kan het beste voor de power dvd 4.0 gaan werkt erg goed en heeft vele mogelijkheden.
Beeld en geluid is erg goed. (vind ik zelf)

succes ermee.

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 16:16 schreef Rosmalen het volgende:
echt vaag met windows xp en dvd's... ik krijg wel beeld enzo .. maar geen ondertitels.. in windows mediaplayer speelt ie nix..

[topic=361667/1/25]

weet iemand hier wat op ?!
Probeer power dvd daar werkt het wel in. je klikt dan met je rechtermuis en gaat naar het menutje subtitels.
klik op de taal die je wil en klik op de 1e keus (ben even de naam kwijt) en dan zie je rechts boven in je beeld "subtitle on" misschien moet je in het windows programma het eerst aktiveren voordat het werkt.

Succes

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Probeer power dvd daar werkt het wel in. je klikt dan met je rechtermuis en gaat naar het menutje subtitels.
klik op de taal die je wil en klik op de 1e keus (ben even de naam kwijt) en dan zie je rechts boven in je beeld "subtitle on" misschien moet je in het windows programma het eerst aktiveren voordat het werkt.
neej da werkt nie .. als ik een dvd erin doe.. dan geeft ie in powerdvd die foutmelding aan van die DDRAW.. en daar staat ook bij dat je geen ondertiteling kan selecteren en en slechtere beeldkwaliteit kan krijgen..

maar toch bedankt... khoop dat iemand het wel weet want dit is echt hoerig want in Win ME en '98 deed ie het wel goed

www.vdzande.com

Pagina: 1