Toon posts:

kan iemand helpen met de keuze van FAN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ,

ik wil graag het volgende:

een stille fan die ook wel redelijk goed koelt...
nu loop ik al eerlijk gezegd heeeeeel lang rond te kijken wat nou de stilste fannetjes zijn en heb er al veel geld aan uitgegeven, maar nog steeds heb ik herrie.

ik heb een Pentium 4 op 1500mhz met nu de standaard Intel Cooler erop.. Maar zou graag eentje willen die veel minder geluid maakt.. dat je er dus mee ken slapen als het ware

Kan iemand mij hiermee helpen? een goede fan uitkiezen welke ook daadwerkelijk stil is, maar hij moet ook weer niet ENORM duur zijn zoals 150 piek ofzo..
een linkje + wat info zou perfect wezen :)..

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

ik heb de Zalman cnps 5000cu en ben er dik tevreden over. kijk maar eens bij http://www.space-promotion.nl oh ja...de 5005 cu is het geworden geloof ik.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

kijk eens in de pricewatch wat je kunt vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 december 2001 15:55 schreef zimbab het volgende:
ik heb de Zalman cnps 5000cu en ben er dik tevreden over. kijk maar eens bij http://www.space-promotion.nl oh ja...de 5005 cu is het geworden geloof ik.
hey thx.. ik zal eens op die site rondneuzen.. ennuh met die koeler die jij hebt.. kan je daar nou echt lekker mee slapen? ..

Verwijderd

Topicstarter
Even de vraag over deze koeler:

Zalman CNPS5005CU
Deze unit kan alleen op moederborden met 4 bevestigingsgaten rond de socket worden bevestigd.

Nu heb ik mijn cpu cooler er wel eens afgehaald maar zag er geen 4 gaten inzitten. Er zaten wel 4 plastic rondjes op elke hoek van de socket.. het is een P4t mobo socket 423...

weet iemand of ik de Zalman dan hierop kan bevestigen?
of zal ik de Zalman CNPS3100 nemen? ..

Verwijderd

er moeten 4 gaatjes rond je socket zitten door het moederboard heen,via die gaatjes word die 5005 bevestigt

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 december 2001 16:32 schreef mark_m het volgende:
er moeten 4 gaatjes rond je socket zitten door het moederboard heen,via die gaatjes word die 5005 bevestigt
en als ik die niet heb kan ik dan wel die andere erop zetten? de Zalman CNPS3100

Verwijderd

Zoek je een stille koeler of een stille fan, voor de fans moet je hier eens op kijken [topic=122599]
En als je de bevestiging van een fan op een koellichaam echt cheap wil doen neem je gewoon een tyrip >:)
Pagina: 1