-
112 foto's gemaakt, maar die ga ik hier niet posten.
[topic=360266/1/25] Hier staat igg de kerstboom ergens
[topic=360266/1/25] Hier staat igg de kerstboom ergens
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Ik heb er ook eentje 

Zijn gister met groep vrienden uit vreten gegaan
was wel gezellig zoals je ziet

Zijn gister met groep vrienden uit vreten gegaan
Als ik gewoon eens niet zoveel fotos maakte waren de batterijen niet steeds leeg. volgende keer toch maar oplaadbare gebruiken 
Na oud en nieuw zullen we eens proberen wat fotos te zetten ofzo.
Na oud en nieuw zullen we eens proberen wat fotos te zetten ofzo.
If you can't win fair, cheat!
En dat was de kort-haar clan....Op woensdag 26 december 2001 19:26 schreef Traceman(KS) het volgende:
Ik heb er ook eentje
[afbeelding]
Zijn gister met groep vrienden uit vreten gegaanwas wel gezellig zoals je ziet
edit:
Typo
Typo
PB 3.2
Verwijderd
Damn hoe wist je dat????Op woensdag 26 december 2001 20:43 schreef kerstman_82_tm het volgende:
[..]
En dat was de kort-haar clan....![]()
![]()
Dat is GEEN echte boom.Op woensdag 26 december 2001 18:59 schreef Density het volgende:
[afbeelding]
Wat erg. Er zijn al zoveel nepbomen. neem volgend jaar een echte boom.
Weet jij wel hoeveel bomen er gekapt worden gewoon om een weekje in de huiskamer te staan??Op donderdag 27 december 2001 08:27 schreef bolke het volgende:
[..]
Dat is GEEN echte boom.
Is het zo nog niet erg genoeg!?
Kerst heeft toch niks te maken met een echte of valse boom!
(sorry, no offense, komt misschien iets harder over dan ik van plan was!)
Verwijderd
Ik begin ECHT NIET aan een echte boom. Ik heb twee hele speelse katten. Wat denk je dat die doen met een boom? Dit is een klein boompje, 1 mtr. hoog, en vastgeschroeft op het kastje waar hij op staat. Dat is de enige oplossing. Andere oplossing is geen boom. Dus mag ik dan alsjeblieft zelf bepalen of ik een nepboom of een echte neem? Alsof een echte boom neerzetten zo milieu-bewust is zeg....Op donderdag 27 december 2001 08:27 schreef bolke het volgende:
[..]
Dat is GEEN echte boom.
Gun ze een beetje kerst plezier.Op donderdag 27 december 2001 09:59 schreef Density het volgende:
[..]
Ik begin ECHT NIET aan een echte boom. Ik heb twee hele speelse katten. Wat denk je dat die doen met een boom? Dit is een klein boompje, 1 mtr. hoog, en vastgeschroeft op het kastje waar hij op staat. Dat is de enige oplossing. Andere oplossing is geen boom. Dus mag ik dan alsjeblieft zelf bepalen of ik een nepboom of een echte neem? Alsof een echte boom neerzetten zo milieu-bewust is zeg....
Verwijderd
Hehehehe, ze hebben al vier kerststukjes gesloopt, is dat kerstplezier genoeg?Op donderdag 27 december 2001 14:36 schreef bolke het volgende:
[..]
Gun ze een beetje kerst plezier.
post anders een paar foto's van die katten.. ook erug leuk.. doe ze een kerstbelletje om ofzow en ze horen er helemaal bijOp donderdag 27 december 2001 14:37 schreef Density het volgende:
[..]
Hehehehe, ze hebben al vier kerststukjes gesloopt, is dat kerstplezier genoeg?
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Kzal me brakke webcam pics hier maar niet posten
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
leuk die kaarsen
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Pagina: 1