lieve adjes, wat dachten jullie van (-1 onzin) ?

Pagina: 1
Acties:

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik zie soms namelijk bepaalde berichtjes die omhoog worden gemod omdat ze als waar over komen. Maar neem nou zoiets als dit:
"love bug" (domme naam eigenlijk)
Ook omdat het GEEN bug is (het virus zelf dan)
Nor Bug nor Virus.... tis gewoon een script.
En die laatste krijgt dan van iemand een +1 informatief, terwijl hij helemaal nergens op slaat.
Normaal pleur ik zulke mssg's dan maar omlaag met een -1 troll maar dit klopt eigenlijk niet.

En -1 napraterij mis ik ook...

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:42
wat dacht je van -1 overgewadeerd........?

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Uhhm, maar dan staat ie straks op -1, informatief..., dat staat ook nogal lullig Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 14:33

Simkin

Bzzzzz

LoveVIRUS is een VB script wat gebruik maakt van een BUG in Microsoft.

Samen: Love Bug

oa..de naam love omdat de mail als vaaakste de header ' i love you' had met als text ' look at this mail i recieved', the script used the adressbook to send itself, therby people thought a friend really sended that mail (his account did)

correct me if i`m wrong

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
ik weet wat het I Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/heart.gif U virus was. Nee, het "virus" was geen bug, maaar maakte er gebruik van. Verder boeit het toch geen ene flikker of het nou gecompileerde code is, een script of een batchbestand? Als het zich verpreid op een bepaalde manier heet het een virus, ongeacht hoe het in elkaar zit..

Ennem, overgewaardeerd kan je niet bij een loze score 1 post toepassen...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

-1 onzin gaat ongetwijfeld allerlei onterechte -1 moderaties opleveren.

Als je vind dat een posting omlaag moet gebruikt je maar overgewaardeerd, overbodig enz. -1 troll lijkt me in dit geval ook niet rechtvaardig.

Verwijderd

-1 Onzin lijkt mij ook een beetje subjectief. Als je het namenlijk niet met iemand eens bent dan vind je het waarschijnlijk automatisch onzin terwijl het misschien wel een heel interessant bericht is.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De definitie van onzin is toch gewoon een feitelijke onwaarheid of een feitelijke onjuiste conclusie?
Lijkt me niks subjectiefs aan.
Pagina: 1