Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Heb ik dus ook al geprobeerd maar het werkt niet.Op woensdag 26 december 2001 15:14 schreef robinvreuls het volgende:
Gewoon op tijd op stop klikken
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
De uitleg over het nieuwe reactie&modsysteem is ondergebracht in een aparte Tweakers.net moderatie FAQ. Het onderstaande verhaal is verouderd en staat hier uitsluitend nog ter conservatie van de t.net historie. Je wordt automatisch doorgepassed naar de nieuwe FAQ.
Says enough, lijkt me
Says enough, lijkt me
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Njah.. maar in de faq van het modsysteem word niet de vraag waarom een reactiesysteem beantwoord voor zover ik dat heb kunnen zien.Op woensdag 26 december 2001 15:22 schreef bramvrzt het volgende:
De uitleg over het nieuwe reactie&modsysteem is ondergebracht in een aparte Tweakers.net moderatie FAQ. Het onderstaande verhaal is verouderd en staat hier uitsluitend nog ter conservatie van de t.net historie. Je wordt automatisch doorgepassed naar de nieuwe FAQ.
Says enough, lijkt me
Staat er welWaarom het nieuwe reaktie- & niveausysteem?
Met het toenemende aantal bezoekers op Tweakers.net (stijging ca 20-25% per maand) nam ook het aantal crap-postings sterk toe. Hoewel wij het nieuws minder droog willen brengen dan 'traditionele' nieuwssites doen wij wel degelijk ons best om kwaliteit te leveren. Het is daarom erg jammer om te zien dat Tweakers.net kwalitatief achteruit ging door de crap-postings van sommige bezoekers. Nu zijn wij niet de enige site die tegen dit probleem aan loopt. Slashdot, in veel opzichten een pionier, werd er al veel eerder mee geconfronteerd.
Voor het reaktiesysteem op Tweakers.net heb ik een aantal ideeën van Slashdot geleend . In feite komt het erop neer dat reakties door een moderator inhoudelijk op niveau worden ingedeeld. Opgeteld vormen deze beoordeling een Karma index. In de eerste plaats hoop ik hiermee het posten van 'zinvolle' (= interessante, informatieve, inzichtvolle, grappige /etc) reakties te stimuleren, anderzijds wil ik het plaatsen van crap-postings ontmoedigen.
Pagina: 1