SB Audigy + subwoofer

Pagina: 1
Acties:

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 12:54
Ik las ergens dat de SB Audigy een aparte uitgang voor een subwoofer heeft. Nu zou ik graag een subwoofertje aansluiten naast mijn standaard 2 speaker setje (ik weet het er zijn veel mooiere sets maar ik heb de woofer en het standaard 2 speakersetje al liggen).
Heeft iemand dit al eens gedaan?

Verwijderd

die speakerset van je sluit je gewoon aan via een stereo kabel waaruit het basskanaal wordt getrokken maar goed

• Slackware
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De audigy heeft inderdaad een aparte subwoofer uitgang, als je in de handleiding had gekeken, had je ook kunnen zien dat het de meest rechtse uitgang is (vanaf achter de pc gezien). Op die uitgang zit btw ook de center speaker out.

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:09

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Huh :? , een SB audigy op een 2-speaker set :? :? :?
Ben je niet goed wijs ?

Die sub-out zit op de connector van de Digital-out en gaat het perfect doen als je de 5.1 optie in je Creative mengpaneel inschakelt.

Anders idd je sub van je normale frontspeakers-connector aftrekken.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 12:54
Inderdaad, ik lijk wel gek met die speakers... Maar, ik heb die Audigy nog maar net (kunnen ruilen voor mijn Live! Player :))
Ik vermoedde al dat ik de center speaker aansluiting kan gebruiken maar ik hoop dat ie ook signaal krijgt als ik de mixer gewoon op 2 speakerset instelling zet...
Ik denk nog over een Creative 5300 speakersetje maar dat is nog een hoop centen (in mijn ogen dan).

Slackware: Ik zit even niet thuis en ben toch nog met m'n pc bezig... Even zonder handleiding dus maar met GOT >:)