Harddisk 10GB in 200Mhz systeem.... kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ey, ik heb een AMD k6 200Mhz met 64mbram. Nu wil ik een nieuwe harddisk voor dat apparaat kopen maar ondersteunt deze ook harddisken van 10 gig?

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
dan moet je ff een bootmanager dingus van de fabrikant van die HD installeren, dan doet ie het wel.

check www.ibm.com/storage of www.maxtor.com of waarvandaan die harde schijf ook komt/gaatkomen.

• Go0s
Mijn harddisk word denk ik een Conner....

Hier ff een linkje :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op woensdag 26 december 2001 14:49 schreef Bert-Jan het volgende:
dan moet je ff een bootmanager dingus van de fabrikant van die HD installeren, dan doet ie het wel.

check www.ibm.com/storage of www.maxtor.com of waarvandaan die harde schijf ook komt/gaatkomen.
:? :? :?

zet er gewoon een promise controller in, kun je de snelheid van de disk tenminste ook nog benutten.

[edit]
Conner is niet zo heel geweldig

• Go0s
En hoe duur zijn die dingen en hoe ziet dat eruit :?

Btw, er zijn geen andere 10gb harddisken ;(
Nieuw dan

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Op woensdag 26 december 2001 14:47 schreef Go0s het volgende:
Ey, ik heb een AMD k6 200Mhz met 64mbram. Nu wil ik een nieuwe harddisk voor dat apparaat kopen maar ondersteunt deze ook harddisken van 10 gig?
Of je systeem een 10GB harddisk ondersteunt hangt af van je moederbord. De frequentie van je processor heeft daar weinig mee te maken... Zoek dus even uit wat voor moederbord je systeem heeft en check dan voor info over HD ondersteuning de site van de fabrikant.
Pagina: 1