Videogeheugen van Laptop

Pagina: 1
Acties:

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55

Radeon

Today is a good day to die

Topicstarter
Ik weet niet percies in welk toic dit thuis hoort dus doe ik het maar hierzo.

het probleem is een maatje heeft net een nieuwe laptop gekocht (Presario 700EA-XP) Hij volgens de specificaties kiezen tussen 16 mb of 32 mb videogeheugen. Nu heb ik al overal een beetje gekeken maar nergens kan ik het vinden zelfs niet in de handleiding. In het Bios van dat shit ding kom ik ook niet. kan iemand mij effe helpen.

It's never easy.....

Verwijderd

Ik denk toch echt dat je in de BIOS moet zijn.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

perxies
Ik kan me veel schrijfwijzen voorstellen, maar hoe je hier nou weer op komt! :P
het probleem is een maatje heeft net een nieuwe laptop gekocht (Presario 700EA-XP) Hij volgens de specificaties kiezen tussen 16 mb of 32 mb videogeheugen. Nu heb ik al overal een beetje gekeken maar nergens kan ik het vinden zelfs niet in de handleiding. In het Bios van dat shit ding kom ik ook niet. kan iemand mij effe helpen.
Wat wil je nou precies weten, hoeveel videogeheugen dat ding nou heeft? Dat kun je meestal bij de video-settings terugvinden. Of wil je weten hoe je kan kiezen tussen 16 of 32 MB, dat zal je in de BIOS moeten doen. Hoe je daar komt staat in de handleiding.

de betaler vervuilt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

normaal kom je met F1, F2 of F10 in de bios van een Compraq (meen ik) probeer het daar eens.

ik kan bij mijn sony ook via de adapter instellingen van windows het geheugen aangeven.

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55

Radeon

Today is a good day to die

Topicstarter
Via de adapter instellingen ging het niet heb alles al in windows geprobeerd. Maar het bios kwma ik niet in. Ik ga zodra ik die laptop weer heb eerst het bios is onveilig maken >:) (in a manner of speaking)

p.s. bedankt voor jullie snelle reacties

It's never easy.....

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=8]

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1