Toon posts:

[photoshop]frustrerende blur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/EEARRDRSHHE

Sinds kort zit photoshop me redelijk te irriteren met allerlei kleine ..ja, irritaties inderdaad.
Plaatje hierboven is dus een webding, font size72, smooth en nog even 2 keer vergroot.

Normaal zou je dan verwachten dat je een strak symbooltje krijgt, maar op de een of andere manier komt er een dikkig randje omheen alsof er een stroke omheen zit ofzo.

In eerste instantie dacht ik dat 't misschien wel aan de preferences lag ofzo, dus daar alles effe zitten veranderen [reset all tools]. Geen resultaat.

Waar kan dit dan aan liggen? 't is vast en zeker heel dom en simpel, maar als je dr zelf niet achter komt is het zeer frustrerend.

[En nog even voor de duidelijkheid, dit gebeurt dus niet alleen bij dit ene tekentje, maar bij zowat alle fonts.]

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Instellingen bij fonts veranderen, staat iets van anti-aliassing of smooth tussen, moet je afzetten.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
't probleem schijnt te worden opgelost mbv. reset this tool o.i.d. [terwijl ik dus echt al 'reset all tools' had gedaan.]

anyway.ik dacht ik zet m'n oplossing even ter inzage voor jan & alleman, voor 't geval iemand deze topic nog es tegenkomt in de search ofzo.

Verwijderd

post het "mooie" plaatje er nu eens naast als je wilt ?