Ik kom steeds meer lame personen tegen op internet en hier wind ik me erg over op, zoals invisible skins of skins die moeilijk te zien zijn, ook aimbots duiken steeds meer op, wat vinden jullie hiervan?
ja die zijn er...
ik verlies braaf... (ben dus absoluut niet goed erin...)
maar ik verlies liever dan dat ik multi-player cheat...
ik verlies braaf... (ben dus absoluut niet goed erin...)
maar ik verlies liever dan dat ik multi-player cheat...
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Verwijderd
Ik ben heel eerlijk.... Ik speel geen UT online

Naah. Je kan toch force player models doen oid bij UT
Of is dat alleen bij Q3? Dat aimbot gebeuren... Mjaw.. Denk dat je eerder te snel denkt dat mensen beter dan jou kunnen richten want SURPRISE!, Er is altijd iemand die simpelweg beter met zijn muis kan omgaan he
Naah. Je kan toch force player models doen oid bij UT
Of is dat alleen bij Q3? Dat aimbot gebeuren... Mjaw.. Denk dat je eerder te snel denkt dat mensen beter dan jou kunnen richten want SURPRISE!, Er is altijd iemand die simpelweg beter met zijn muis kan omgaan he
ik mag wel zeggen dat ik redelijk goed speel,maar ik vind dat lame spelers gewoon de boel verpesten voor de rest,zelfs PW killer(een van de beste) heeft verloren omdat hij tegen een aimbot speelde
Verwijderd
lamers zuigen hard, daarom heb ik nu alleen nog 1 vaste server geheel cheatvrij (eens in de maand ofzo 1 cheatertje) en ook weinig lamers
quake3arena installen, rocket arena downen/installen, en dan naar henslfuk.nl gaan
bijna geen lamers, heel af en toe 1tje, maar we zitten er vaak met z'n 25en ofzo
quake3arena installen, rocket arena downen/installen, en dan naar henslfuk.nl gaan
bijna geen lamers, heel af en toe 1tje, maar we zitten er vaak met z'n 25en ofzo
ik snap dat als iemand beter speelt als mij dat ik zou denken dat iemand een aimbot heeft,ik word zelf ook wel eens uitgemaakt voor aimbot omdat ik vrij goed kan mikken,maar ik vind het wel raar als je achter een muurtje staat en je hoort de kogelinslagen voor je, of als je net achter een muurtje vandaan komt en dat je dan onmiddelijk wordt afgeschoten van verre afstand
Verwijderd
Ik speel bij CS iig 80% op geluid. En ik speel bijna hetzelfde bij UT als bij CS en last thing I recall is dat geluid ook best belangrijk KAN zijn bij UT.
Probeer het eens op unreal://unreal.gdries.com. Daar zitten vaak de mensen van [GoT]. Ik heb er nog geen enkele lamer gezien. Behalve DR dan
.
sjeezOp woensdag 26 december 2001 14:37 schreef NoordGestoord het volgende:
Probeer het eens op unreal://unreal.gdries.com. Daar zitten vaak de mensen van [GoT]. Ik heb er nog geen enkele lamer gezien. Behalve DR dan.
omdat je niet van me kan winnen ben ik lamer
ja.Op woensdag 26 december 2001 14:38 schreef DR het volgende:
[..]
sjeez
omdat je niet van me kan winnen ben ik lamer![]()
Op woensdag 26 december 2001 14:50 schreef bbrother het volgende:
[afbeelding]
dit was tegen bots op masterfull

Godlike
Maar goed, bots blijven voorspelbaar, je kunt je skills daar ook niet op bepalen.
Pagina: 1