Is er een keen 7 want keen 6 eindigd met de zin dat mortimer (aartsvijand no. 1 van keen) weer terug is. Ik heb overal gezocht maar kon nix vinden. Keen dreams is het ook nie want dat is keen 3.5 (altans dat zeiden ze op verschillende pagina's op het web).
keen 7????????????
nooit van gehoord, moet je de makers van keen eens mailen
nooit van gehoord, moet je de makers van keen eens mailen
Keen Dreams 
Solly, niet ver genoeg gelezen
Maar er is niet een Keen 7, kweet het zeker, maar mischien is er iets in ontwikkeling
Solly, niet ver genoeg gelezen
Maar er is niet een Keen 7, kweet het zeker, maar mischien is er iets in ontwikkeling
Yep kloptOp woensdag 26 december 2001 15:11 schreef Soccubus het volgende:
Keen Dreams
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Zoek ff met
www.google.com
www.altavista.com
www.yahoo.com
www.ilse.nl ? (dat raad ik je af
)
www.vindex.nl (ook niet zo'n succes)
www.IKNIETWEETOFKEEN7bestaat.nl
www.google.com
www.altavista.com
www.yahoo.com
www.ilse.nl ? (dat raad ik je af
www.vindex.nl (ook niet zo'n succes)
www.IKNIETWEETOFKEEN7bestaat.nl
Verwijderd
Keen Deams = Keen 6Op woensdag 26 december 2001 15:11 schreef Soccubus het volgende:
Keen Dreams
Niet toch? Volgensmij had je Keen 1 t/m 6 en Dreams (die noemde ik vroeger Keen 7, maar volgensmij was 'ie al eerder uit..)Op woensdag 26 december 2001 16:00 schreef Childsplay het volgende:
[..]
Keen Deams = Keen 6
#
Nee...Op woensdag 26 december 2001 16:00 schreef Childsplay het volgende:
[..]
Keen Deams = Keen 6
Er was Keen 1 tot 3
Toen in nieuwe stijl 4 en 5...
Aliens Ate My Babysitter was 6...
Keen Dream is 3.5 (vaag, maar als je zo eens rond gaat kijken noemen ze het altijd Keen 3,5
Je had:
Deel 1: Commander Keen Episodes 1 t/m 3: "Invasion of the Vorticons"
Deel 2: Episodes 4 en 5: "Goodbye Galaxy"
Deel 3: Episode 6 (stand-alone): "Aliens Ate My Babysitter"
Keen Dreams:
Nieuwe Keen zit er niet aan te komen. Net zoiets als een Leisure Suite Larry 8, die komt er ook echt niet meer.
Deel 1: Commander Keen Episodes 1 t/m 3: "Invasion of the Vorticons"
Deel 2: Episodes 4 en 5: "Goodbye Galaxy"
Deel 3: Episode 6 (stand-alone): "Aliens Ate My Babysitter"
Keen Dreams:
Men was destijds van plan om een derde serie te maken genaamd: "The Universe Is Toast", maar die plannen vielen weg door o.a. Wolf3D en Doom en dat soort megaprojecten die de world as we know it veranderdenKeen Dreams has kind of an interesting story. This is referred to as the "Lost Episode" of Commander Keen. It is like a Commander Keen 3.5. The reason for that is that Keen Dreams falls inbetween Vorticons and Galaxy, both in terms of technology, Keen's personality and storyline. Before the ID guys actually formed ID, the majority of them worked at Softdisk, a computer software publisher in Shreveport, LA. The founding members of ID Software left Softdisk to do the Vorticons series of Commander Keen for Apogee Software. However, they were contractually obligated to deliver another game to Softdisk, and since development had started on the Galaxy series, they threw together a Commander Keen game for Softdisk, and Keen Dreams was born. This game is not sold by Apogee Software, nor does Apogee have anything at all to do with it.
Nieuwe Keen zit er niet aan te komen. Net zoiets als een Leisure Suite Larry 8, die komt er ook echt niet meer.
"I sit in my room and imagine the future."
Ja ik ook, hoewel het verhaal niet echt doorgaat. Ik weet nog wel dat ik het altijd erg leuk vond dat je beesten niet langer bewusteloos schoot, maar in een bloem veranderde. Weer eens wat anders dan geweldOp woensdag 26 december 2001 16:46 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Koel.. die wist ik ook niet, wij dachten ook altijd dat Keen Dreams Keen 7 was

En dat het zo vreemd was dat de grote wandelende aardappels net zo'n grote bloem werden dan de kleine beesten.
Het enige wat het mist is de aanwezigheid van de dopefish.
Pagina: 1