Hoi
De kerstman heeft mij blijgemaakt met zo'n relaxed cordless desktop optical van Lohotech, maar nu zit ik met het volgende probleem: Aansluitingen van muis en toetsenbord: 1* usb of 2 * ps/2
Laat ik die nou beide niet hebben (nee het is geen MAC)
ik heb nog een oude amd 200 mhh met een AT moederbord dus:
1 * serieel en 1* zo'n dikke ronde aansluiting
Nu kan ik het toetsenbord wel aan de praat krijgen met een verloopstukje van die dikke ronde naar PS/2, maar de muis krijg ik niet een de praat met een verloopstukje van serieel naar PS/2. Wat kan ik nu nog doen behalve het setje terug brengen, want dat wil ik niet.
1: een (PS/2)Y-kabel kopen en op die dikke ronde aansluiting aansluitne met het verloppstukje er tussen
2: Een usb PCI kaartkje kopen
3: nieuwe pc kopen, (dan kan ik even niet betalen)
4:.....????
Wie kan mij helpen, want ik wil heel graag met dit setje gaan werken
Groetjes Bakkus
De kerstman heeft mij blijgemaakt met zo'n relaxed cordless desktop optical van Lohotech, maar nu zit ik met het volgende probleem: Aansluitingen van muis en toetsenbord: 1* usb of 2 * ps/2
Laat ik die nou beide niet hebben (nee het is geen MAC)
ik heb nog een oude amd 200 mhh met een AT moederbord dus:
1 * serieel en 1* zo'n dikke ronde aansluiting
Nu kan ik het toetsenbord wel aan de praat krijgen met een verloopstukje van die dikke ronde naar PS/2, maar de muis krijg ik niet een de praat met een verloopstukje van serieel naar PS/2. Wat kan ik nu nog doen behalve het setje terug brengen, want dat wil ik niet.
1: een (PS/2)Y-kabel kopen en op die dikke ronde aansluiting aansluitne met het verloppstukje er tussen
2: Een usb PCI kaartkje kopen
3: nieuwe pc kopen, (dan kan ik even niet betalen)
4:.....????
Wie kan mij helpen, want ik wil heel graag met dit setje gaan werken
Groetjes Bakkus