Toon posts:

Casemodding wedstijd -> Win een PC en reis CeBIT

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Middag heren (en dames?),

Aangezien hier veel casemodders rond hangen, denk ik dat jullie hier wel in geinteresseerd zijn:

In samenwerking met AOpen hebben wij een casemodding wedstrijd georganiseerd. Iedereen met een ge-modde AOpen kast kan deelnemen! Een deskundige jury (waaronder mensen van AOpen zelf) bepalen wélke AOpen kast het allermooist is geworden. De allemooiste kast zal tijdens de CeBIT (de allergrootste computerbeurs van de wereld, ieder jaar in Hannover) op de stand van AOpen worden getoond.

De prijzen zijn niet mis, have a look:

De eerste prijs bestaat uit:

- Naar keuze: de snelste Intel P4 of AMD Socket A CPU
- Een geschikt moederbord van AOpen
- 512 MB geheugen
- Een snelle en grote harde schijf van Western Digital
- De snelste AOpen DVD-ROM
- De snelste AOpen CD-Writer
- Een AOpen 5-kanaals geluidskaart (AW540)
- Een reis (1 dag) naar de CeBIT inclusief entree.

De tweede prijswinnaar gaat naar huis met de snelste P4 of AMD Socket A CPU (afhankelijk keuze eerste prijswinnaar), AOpen-moederbord voor die processor en een kaartje voor de CeBIT.

De derde prijs is een AOpen DVD+RW.

Prijswinnaar vier tot tien winnen een 32x cdrw.

En nummer elf tot vijftien winnen een AOpen AW540 5-kanaals geluidskaart met S/PDIF-aansluiting.

Kijk hier voor meer informatie over de wedstrijd:
http://www.hardware.info/nieuws.php?id=1148

En... succes! ;)

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03-2025

Tentacle1

60% Puur Sap!

Heel leuk, maar dit is al een keer langsgekomen hier, en bovendien wordt dit hier gezien als spam. Veel plezier ermee.

System specs

Verwijderd

lijkt wel of die alleen geregistreerd heeft om hier dat stukkie aan te prijzen!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op woensdag 26 december 2001 13:38 schreef Eddo het volgende:
lijkt wel of die alleen geregistreerd heeft om hier dat stukkie aan te prijzen!
Jij heb de edit knop snel gevonden ;) (Ik had natuurlijk al gelijk zn user profile bekeken :))

K heb al een melding gemaakt in SU, laten we hierop geen replies meer geven |:(

System specs

• MightyMauz
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Als jullie ff goed naar die naam kijken (Koen Crijns) dan zien jullie dat dat een gast van www.hardware.info is!!

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Verwijderd

Hier stond een opmerking die reeds gemaakt was en dus volledig overbodig was geworden ( net als deze topic overigens)

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 13:41 schreef Tentacle1 het volgende:

[..]

Jij heb de edit knop snel gevonden ;) (Ik had natuurlijk al gelijk zn user profile bekeken :))

K heb al een melding gemaakt in SU, laten we hierop geen replies meer geven |:(
ja... had het ff snel aangepast :)
anders komt het misschien weer verkeerd over he...

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op woensdag 26 december 2001 13:42 schreef Lord_Asswipe het volgende:
Als jullie ff goed naar die naam kijken (Koen Crijns) dan zien jullie dat dat een gast van www.hardware.info is!!
Dus :? Is dat een uitzondering ofzo... :Z

System specs

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 18:54
Dit is hier al een keertje langsgekomen en voor veel mensen niet interessant omdat je minimaal 18 jaar moet zijn :z

Verwijderd

/me heeft geen AOpen kast volgens mij
maar wel een gaaf gemod hdd ledje :P
[topic=360131/1/25]

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Uhm ben ik dan te oud voor GoT? ;)

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Da's lekker, heb je net je hele systeem gemod. Win je de eerste of tweede prijs, kun je de rotzooi er weer uitklauwen! Maar wel leuk!

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 13:49 schreef bitprobe het volgende:
Uhm ben ik dan te oud voor GoT? ;)
Dan heb je mijn date of birth zeker nog niet gezien :)

Ik blijf deze topic overigens spam vinden en verwacht dan ook zeer binnenkort ( en zeer terecht) een fraai slotje!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Op woensdag 26 december 2001 13:48 schreef cyberax99 het volgende:
/me heeft geen AOpen kast volgens mij
maar wel een gaaf gemod hdd ledje :P
[topic=360131/1/25]
Spam :o :P ;)

Maar wel mooi gedaan ja... w8 maar tot de mijne af is :z

System specs

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:50

Epsilon

Op woensdag 26 december 2001 13:42 schreef Lord_Asswipe het volgende:
en dan heeft hij meer rechten wil je zeggen??
ga toch weg

Verwijderd

Ik vind het niveau van het forum van hardware-info een beetje laag.

Wat doet :r koen :r hier :? -> hij heeft zijn eigen :r FORUM :r voor dat soort zaken :r :r :r :r :r :r :r

Verwijderd

/me vindt onderstaande kast mooier dan welke (gemodde) AOpen dan ook

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakshop.nl/img/case/alien/dx-01-bld.jpg

Mijn toekomstige kast ;)

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
HWI maakt geen deals als ze er zelf niet beter van worden, spam dus :r

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Wat doet :r koen :r hier :? -> hij heeft zijn eigen :r FORUM :r voor dat soort zaken :r :r :r :r :r :r :r

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

De allemooiste kast
zal tijdens de CeBIT (de allergrootste computerbeurs van de wereld, ieder jaar in Hannover)
op de stand van AOpen worden getoond.
Fijn, ben je je PC nog een tijdje kwijt ook.

Niet?
[Specs]

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik denk er zwaar over om, na nader overleg, een aantal users die hier in dit topic hebben gereageerd een mailtje te sturen.... dit vanwege het feit dat zij hier flink laten zien hoe 'associaal je wel niet kunt zijn"' |:( :(.

Beste mensen.... denkt uw allen toch eens na voordat je hier uberhaupt een bericht post. Als ik hier de reactie's lees waarbij de kots -smillies mij om de oren vliegen... dan denk ik dat jullie hier niet helemaal juist zitten.

Klagen mag. Commentaar geven mag. Zeiken en kotsen mag. Maaaaar let op waar en hoe je het doet, hier, in dit topic, hoort het imo iig. niet. Het bewijst iig. wel dat je er geen sec. over na hebt gedacht... en tot slot getuigt het van een wel heeeeel erg laag niveau |:(.

Trek het mij nog net iets meer aan vanwege het feit dat het toch! Hardware.Info betreft. Een organisatie /bedrijf waarmee Tweakers.net over 't algemeen een goede samenwerking /contact mee heeft. Dit laatste voor jullie wellicht niet relevant....
maar dan blijft het toch betreurend hoe om te zien hoe 'users' hier mee omgaan.

Just my 2cents...

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 00:01 schreef Bulldog het volgende:
Ik denk er zwaar over om, na nader overleg, een aantal users die hier in dit topic hebben gereageerd een mailtje te sturen.... dit vanwege het feit dat zij hier flink laten zien hoe 'associaal je wel niet kunt zijn"' |:( :(.

Beste mensen.... denkt uw allen toch eens na voordat je hier uberhaupt een bericht post. Als ik hier de reactie's lees waarbij de kots -smillies mij om de oren vliegen... dan denk ik dat jullie hier niet helemaal juist zitten.

Klagen mag. Commentaar geven mag. Zeiken en kotsen mag. Maaaaar let op waar en hoe je het doet, hier, in dit topic, hoort het imo iig. niet. Het bewijst iig. wel dat je er geen sec. over na hebt gedacht... en tot slot getuigt het van een wel heeeeel erg laag niveau |:(.

Trek het mij nog net iets meer aan vanwege het feit dat het toch! Hardware.Info betreft. Een organisatie /bedrijf waarmee Tweakers.net over 't algemeen een goede samenwerking /contact mee heeft. Dit laatste voor jullie wellicht niet relevant....
maar dan blijft het toch betreurend hoe om te zien hoe 'users' hier mee omgaan.

Just my 2cents...
Ben het wel gedeeltelijk met je eens ( met name het kots gedeelte, dat kan echt niet). Ik wil wel heel graag je ( persoonlijke) mening weten, kan dit wel :?

Ik ben namelijk van mening dat het op deze manier, door het openen van een topic ( na notabene eerst jezelf effe snel te hebben aangemeld), niet kan. Dit had op een andere manier moeten gebeuren.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 13:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vin het zelf geen probleem... ze proberen niets te verkopen ofzo.. tis alleen maar zo dat ie iets doorgeeft wat voor de tweakers hier mischien wel interesant is!

tis dat ik geen aopen case heb anders zouk wel meegedoet hebben

blup

Verwijderd

Als den Domi mee doet maakt de rest al geen kans meer :D

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
Op woensdag 26 december 2001 13:46 schreef Straat het volgende:
Dit is hier al een keertje langsgekomen en voor veel mensen niet interessant omdat je minimaal 18 jaar moet zijn :z
dus je moet minimaal 18 zijn :( ik dnek ok dan heb ik dus een hele goeie reden om een keer een van mn kasten goed te modden. maar nee helpt nog niets, dus ga ik mn tijd besteden aan glowpad's maken ;) jammer aan de mensen die wel meedoen veel succes :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 27 december 2001 00:05 schreef Evolution het volgende:
[..]
Dit had op een andere manier moeten gebeuren.
Dit ben ik met je eens, het was absoluut beter geweest als dit bijv. in samenwerkt met de desbetreffende forum HGA /mod. was gegaan. Wellicht hadden deze reactie's dan ook voorkomen kunnen worden.. in dit geval vindt ik het ook niet 'helemaal' fout :).

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 00:21 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Dit ben ik met je eens, het was absoluut beter geweest als dit bijv. in samenwerkt met de desbetreffende forum HGA /mod. was gegaan. Wellicht hadden deze reactie's dan ook voorkomen kunnen worden.. in dit geval vindt ik het ook niet 'helemaal' fout :).
Dit soort dingen vind ik zelf meer thuis horen op de frontpage van T.net. Als je het hier post word het veelal gezien als spam. Tja en wat AOpen kasten betreft, over smaak valt niet te twisten ;)

Bij deze wens ik iedereen suc9 die hier aan mee gaat doen en waag het niet om geen plaatjes van je mod op GoT te plaatsen.

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 00:21 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Idd, wat een trieste figuren.

En volgens mij weet ik nu al wie gaat winnen >:) (hint: a.p.)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:31
Sorry maar dit is niet de bedoeling hier Koen.
Dit heeft trouwens ook al op de frontpage gestaan op tweakers.net, dus ik neem aan dat dat wel voldoende aandacht is. Vandaar dit slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.