Dat wil zeggen dat die ftp server nu of heel binnenkort gebruikt zal worden voor Warez en/of DivX
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
eh welke uitdrukking gaat dit over?Op woensdag 26 december 2001 12:35 schreef Duracell het volgende:
Dat wil zeggen dat die ftp server nu of heel binnenkort gebruikt zal worden voor Warez en/of DivX
com of tagged?
want in de tagged mappen staan wel games enzo die kan ik ook wel downen maar in com1 staat ook wel iets alleen kan ik er niet in komen
Verwijderd
Tagged !
Als je zelf op een ftp server gaat uploaden dan kun je beter ook gebruik maken van Tags, zodat mensen zien dat JIJ die dingen hebt geupload. (Dit komt van pas als je aangesloten bent bij een FXP groep bijvoorbeeld)
Voorbeeldje... ik ga Wacky Wheels uploaden (geweldig spel)
dus ik maak op de server de volgende map (tag)
ftp://xxx.xxx.x.x/incoming/tagged by/Lietsj/Whackywheels/
snappie em ?
Als je zelf op een ftp server gaat uploaden dan kun je beter ook gebruik maken van Tags, zodat mensen zien dat JIJ die dingen hebt geupload. (Dit komt van pas als je aangesloten bent bij een FXP groep bijvoorbeeld)
Voorbeeldje... ik ga Wacky Wheels uploaden (geweldig spel)
dus ik maak op de server de volgende map (tag)
ftp://xxx.xxx.x.x/incoming/tagged by/Lietsj/Whackywheels/
snappie em ?
In allebei staan warez etc, maar in die met com1 ed kan je enkel raken als je het volledige path kent van wat erin staat
zie http://www.xs4all.nl/~liew/startdivx/endofdeleters.txt
zie http://www.xs4all.nl/~liew/startdivx/endofdeleters.txt
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
bedankt allemaal
ik hoorde van iemand als ie tagged ofzo is dat ik niet mag downen o.i.d
ik hoorde van iemand als ie tagged ofzo is dat ik niet mag downen o.i.d
Verwijderd
Als een server 'tagged' is dan mag je wel downloaden, maar het is niet netjes om die server ook voor jouw uploads te gebruiken...
ik had gister een spelletje geupped ff testje of dat lukte maar hij is nu gewist.. dan up ik wel niksOp woensdag 26 december 2001 12:51 schreef Lietsj het volgende:
Als een server 'tagged' is dan mag je wel downloaden, maar het is niet netjes om die server ook voor jouw uploads te gebruiken...
maarre beadnkt voor de uitleg
Pagina: 1