Wat zijn jullie ervaring met deze printer? Het leek mij een aardige printer, f 150,- goedkoper dan de 980c...Of zit er dan nog zoveel verschil tussen?
Is wele en top printer denk ik, ik vind mijnus al snel (920) en het verschiol tussen deze 2 is alleen dat jouwes nog sneller is , goede ervaringen mee, alhoewel de bijgeleverde cartridge snel leeg is
en hij heeft 8MB geheugen i.p.v. 2MB bij de 920 en 940.
Kwaliteit is erg goed hoor!
Kwaliteit is erg goed hoor!
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Lijkt me een prima printertje (ookal is ie dan USB, dat vind ik wat minder van de printers van tegenwoordig
).
In ieder geval beter dan een low-budget printer, zeker die van Epson. Die Epsons (de low-budget kant dan) zijn als je een beetje intensief print met een jaar naar de #$%*($#%*#.
Ik heb verschillende HP's en (HP Deskjet 870 Cxi en een Officejet R65) en die houden zich nog steeds goed, na een aantal jaar en met veel printwerk.
Dus: Doen
In ieder geval beter dan een low-budget printer, zeker die van Epson. Die Epsons (de low-budget kant dan) zijn als je een beetje intensief print met een jaar naar de #$%*($#%*#.
Ik heb verschillende HP's en (HP Deskjet 870 Cxi en een Officejet R65) en die houden zich nog steeds goed, na een aantal jaar en met veel printwerk.
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
De 940 heeft echt perfecte kwaliteit.
Ik heb m net gekocht en de foto's van mn werk komen er echt geweldig uit..ongelovelijk!
Inderdaad maar 2 mb, maar daar heb ik noch de printer geen problemen mee. Mn 15 meg grote psd files gaan net zo hard door die printer heen hoor
Ik heb m net gekocht en de foto's van mn werk komen er echt geweldig uit..ongelovelijk!
Inderdaad maar 2 mb, maar daar heb ik noch de printer geen problemen mee. Mn 15 meg grote psd files gaan net zo hard door die printer heen hoor
Wat is er mis met USB ? Het is sneller en je hebt ook niet zo'n stugge en dikke LPT kabelOp woensdag 26 december 2001 20:06 schreef Eymey het volgende:
Lijkt me een prima printertje (ookal is ie dan USB, dat vind ik wat minder van de printers van tegenwoordig).
Enneh plug&pray
Alhoewel mijn LaserJetje met LPT ook plug en play herkend word
(britney am ghey
)
Okee. Als mijn betaal-mensen het goet vinden, zal ik het zeker doen.
Beedank.
Okee. Als mijn betaal-mensen het goet vinden, zal ik het zeker doen.
Beedank.
Meer geheugen zegt helemaal nix... Ik heb hier een Deskjet 1600CM die zonodig met PostScript wil berekenen hoe de pagina eruit gaat zien. Beetje zonde eigenlijk, want mn Athlon kan het sneller dan die printer
Pagina: 1