Nok nou toch met dat gezeik over het onzin forum!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Topicstarter
Het is erg dat die dicht is maar dat is toch geen rede om er constant over door te zeiken!!

Het is zo dat de goede onder de slechte moeten lijden, maar over een dag is die toch weer open!!

Maar ik zie het gebeuren dat de admins besluiten het onzin forum helemaal dicht te gooien "Is dit dan wat jullie willen" Nou ik dus duidelijk niet!!!!

Dus wacht rustig af en nok ermee de admins lastig te vallen met jullie but shit!!

Het is nou al duidelijk bewezen dat het onzin forum hier nog erger is dan die bij www.sholieren.com !!!

DUS NOK ER MEE OF ANDERS IS ER DADELIJK HELEMAAL GEEN ONZIN FORUM MEER!!!

"En nee dit is geen slijm actie voor een positie als admin voor het onzin forum!!"

bakkiepleur

Verwijderd

Jij hebt makkelijk praten, je bent het al gewent zeker.

Maar ik kom Gvd uit mijn werk en kom thuis en het o.forum is eruit gegooit. Leuk hoor!!

Met alle respect overigens BakkiePleur!!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

bakkiepleur heeft m.i. 100% gelijk.

Iedereen vind het klaarblijkelijk vervelend, maar we weten het nu wel! :(

LinkedIn WoT Cash Converter

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Iemand die mijn stemming helemaal door heeft...

dachten er maar meer zo diep door...

idd, dat gedram moet nou eens afgelopen zijn. Oftoppic geblaat van een niveau dat zelf het onzinnigste forum zich nog moet gaan schamen.

GoT is een forum over COMPUTERS. Computer liefhebbers zijn onze doelgroep, en dat is ook wat we verkopen naar onze adverteerders, die eisen mogen stellen, want zij betalen er voor dat jij er gebruik van kunt maken.

en waar gaat het over? hoe fout Marrokanen, Turken of Forum irritantjes zijn, welk ijsje ik het lekkerste vind of wat mijn zwaarste blauwtje is wat ik heb opgelopen. :(

Als het aan mij ligt zou het onzin forum niet terug komen, maar we hebben ook nog zoiets als een Admin overleg, en het idee is dat we de lezers ook inspraak moeten geven daar in. Het is er om een reden gekomen, en dus blijft het. Maar zie deze actie wel als een waarschuwing. We blijven niet 'tolerant' doen. Als het sfeerloze gesodemieter niet snel is afgelopen worden we wel gedwongen anders te gaan handelen. :(

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 14:33

Simkin

Bzzzzz

Voor sommigen mensen is het forum onzin even belangrijk als voor jou de computer related onderwerpen, mijn advies is om je niet te mengen in topics waar je je aan stoort. Storen doen mensen veel hier is me opgevallen.

Verwijderd

Laten we in ieder geval stoppen met het *fk*nk*r*n (mijn excuses) van de adjes want dat heeft helemaal geen zin. De adjes doen wat het beste is voor het forum en als jij het toevallig een keer daar niet mee eens bent is dat jammer. Ze doen hun best en een beetje steun kan geen kwaad.

Ook het argument dat ik in andere topics lees over dat het reclame inkomsten kost is incorrect. Op lange termijn kost het onvolwassen gedrag van enkele onzinforummers meer reclame inkomsten dan die 2 dagen dat het forum nu plat ligt.

1 maand geleden zou ik het helemaal met firefox eens zijn geweest maar sinds de laatste weken begin ik het onzin forum wel lekker ontspannend te vinden. De flamewars zijn erg irritant maar er staan ook leuke stukjes tussen.

Een sluiting voor goed lijkt me overigens geen goed plan. Als je ziet hoeveel stof een sluiting voor 2 dagen al doet opwaaien, wat doet één voorgoed dan wel niet? Daar komt bij dat zolang ze in hun eigen hol blijven (de die hard onzinners en niet de visitors die zo nu en dan even kijken)ze niet veel schade aanrichten. Tegen flamewars moet trouwens wel hard worden opgetreden want dat is de ondergang van got.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
AARGH ik wou niet reageren omdat ik het eens ben met bakkiepleur maar het stoort mij wel dat dat topic over turken en marokanen steeds weer wordt verbonden met het onzin forum terwijl het loopt op SG!

sorry maar dit moest ik echt ff kwijt want ik loop er de hele dag al tegenaan.

Only fools are enslaved by time and space.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

CLOSED
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.