Windows XP Pro + Chello

Pagina: 1
Acties:

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 16:14
Onze gateway krijgt misschien nu Windows XP Pro erop. Maar we zitten op chello. Volgens sommige 'bronnen' kan je niet direct met een Windows XP machine het internet op via chello dus. Weet iemand hier meer van??

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Powered by KPN

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Kan gewoon, alleen Chello geeft geen ondersteuning... de helpdesk "kan het niet aan" want die moeten ze eerst trainen voor XP :{

Zie ook:
[topic=338967/1/25]

• Packardhell
  • Laatst online: 15-08 16:14
Thanx ook namens me pa :P

Powered by KPN

Verwijderd

Werkt idd perfect. Ik heb niets hoeven in te stellen en het internet deed het direct.

Verwijderd

Win XP werkt idd best wel met Chello, ik ken geen problemen zover. Enkel zit Chello nu alle bugs eruit te vissen die ze tegen kunnen gaan komen.

Ikzelf vind Linux nog steeds het beste voor een Server, maar smaken verschillen.

Vrolijk kersfeest. :D

• MWP
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:18

MWP

Nonsens!

Ik heb nu winXPhome en ik heb winXPro gehad (30 dagen) en het werkt perfect!

Maar inderdaad, kwello ondersteund geen winXP, want ze hebben het nog niet :'( (om te huilen)

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:25
XP werkt perfect. De Chello kabelmodem is zo krachtig dat ie t protocol en de settings automatisch instelt in Windows, je hoeft werkelijk niets te doen ;) (amateuristisch omschreven idd ,maar zo ervaar ik 't)
Snap niet waar Chello zich druk ommaakt.

• MWP
  • Laatst online: 09:18

MWP

Op donderdag 27 december 2001 07:03 schreef Sjah het volgende:
Snap niet waar Chello zich druk ommaakt.
bang dat niemand winXP gaat kopen :'(
Of dat hun medewerkers er niks van snappen >:)

• Bergen
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Op woensdag 26 december 2001 11:11 schreef OProg het volgende:
Kan gewoon, alleen Chello geeft geen ondersteuning... de helpdesk "kan het niet aan" want die moeten ze eerst trainen voor XP :{

Zie ook:
[topic=338967/1/25]
Nee, zo werkt dat niet bij de helpdesk. Er wordt eerst gekeken wat er allemaal verkeerd kan staan in de instellingen en daar moet een vast script omheen worden gebouwd. Zolang dat niet klaar is ondersteunt de helpdesk het niet. Dat betekent natuurlijk niet dat de helpdesk je er niet bij kan helpen, dan zou je iedereen daar over een kam scheren. Er zijn genoeg lui daar die je best kunnen helpen natuurlijk, maar *officieel* ondersteunt de helpdesk het niet. Dat moet je dus lezen als: nog niet iedereen bij de helpdesk heeft verstand van XP.
Pagina: 1