Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 11:51

Garrett

Watercooler

Topicstarter
Zie onderwerp, ik heb nu een SB Live (een 'originele' uit 1998) met zo'n extra printplaatje, de digital output, die moet met een flatcable(NIET hdd kabel) op de Live aangesloten worden.

Kan de Audigy hier ook mee overweg?
De Player OEM vind ik wel interessant maar daar zit hoogstwaarschijnlijk geen digital output kaartje bij, alleen de soundcard zelf plus install CD.

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wel andere mogelijk nuttige info:
Er zijn meerdere versies van de Audigy OEM of Bulk, sommige hebben wel een firewire poort en anderen niet.
Informeer dus even bij de winkel voordat je de kaart bestelt.

Mocht je dit al weten dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan gewoon, ik heb een bracket van Hoontech(SB-DBII) op m'n Audigy Player aangesloten, dit werkt perfect.
Alle Audigy kaarten zijn qua uitgangen gelijk aan elkaar, enkele OEM's missen alleen de Firewire poort

PS. Firewire heeft er totaal niks mee te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Op woensdag 26 december 2001 12:48 schreef TweakGuy het volgende:
Kan gewoon, ik heb een bracket van Hoontech(SB-DBII) op m'n Audigy Player aangesloten, dit werkt perfect.
Alle Audigy kaarten zijn qua uitgangen gelijk aan elkaar, enkele OEM's missen alleen de Firewire poort

PS. Firewire heeft er totaal niks mee te maken
Kan dus niet! Het schijnt dat de pin-out of e.d. anders is. Op de site van creative kan je in één van de forums geloof ik het hele verhaal vinden. Ik had dezelfde vraag en op de site werd dus gesteld dat het niet kon. Het dus maar de platinum audigy gekocht.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 11:51

Garrett

Watercooler

Topicstarter
Ik wilde dit dus weten voordat ik de Audigy erin deed... maar het #$%*&#@ ding zorgt ervoor dat Windows niet opstart, en dan reset drukken helpt ook niet, de pc moet echt uit en weer aan :'(

Haal ik vervolgens de Audigy er weer uit dan start Windows vrolijk op....kaart kaduk?
Ik heb trouwens een Abit KT7A met 1.2ghz athlon, win xp.
-edit-
Oplossing "gevonden":
scsi kaart eruit geflikkerd... audigy erin en werken.... scsi er weer in, audigy blijft werken.... :? :? :? :? :?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 13:41 schreef marco899 het volgende:

[..]

Kan dus niet! Het schijnt dat de pin-out of e.d. anders is. Op de site van creative kan je in één van de forums geloof ik het hele verhaal vinden. Ik had dezelfde vraag en op de site werd dus gesteld dat het niet kon. Het dus maar de platinum audigy gekocht.
Hoe verklaar je dan dat mijn Hoontech SB-DBII er probleemloos op werkt?
Ik kan zowel optisch als coaxiaal signaal zenden naar mn DTT3500, die dit signaal zonder probleem oppakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

[quote
Hoe verklaar je dan dat mijn Hoontech SB-DBII er probleemloos op werkt?
Ik kan zowel optisch als coaxiaal signaal zenden naar mn DTT3500, die dit signaal zonder probleem oppakt
[/quote]
Dit is toch niet hetzelfde kaartje! Hoontech maakt universele brackets en dat is wat anders dan kaartjes die specifiek voor een geluidskaart worden gemaakt.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Pagina: 1