http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?ProduktID=11503
en deze!!!
Zelfs de bedrijven hebben ze opnieuw ingevoerd!
bannen en snel!!!!!!!!!!!! (aub natuurlijk)
pricewatch wordt zo dadelijk een nieuwe onzin forum!
en deze!!!
Zelfs de bedrijven hebben ze opnieuw ingevoerd!
bannen en snel!!!!!!!!!!!! (aub natuurlijk)
pricewatch wordt zo dadelijk een nieuwe onzin forum!
Marktaandelen kelderen tot op de bodem
Laatste release hakt bedrijf de strot door
GoT - Na de laatste release van het bedrijf ZieliegeVentjes (7): een product genaamd *** zijn de aandelen zo gekelderd dat het bedrijf naar /dev/null is vertrokken
Kopers van dir produkt worden geadviseerd dit zo snel mogelijk op te sturen naar de Militaire Opruimings dienst.
De Politie is al bezig met de zaak.
Laatste release hakt bedrijf de strot door
GoT - Na de laatste release van het bedrijf ZieliegeVentjes (7): een product genaamd *** zijn de aandelen zo gekelderd dat het bedrijf naar /dev/null is vertrokken
Kopers van dir produkt worden geadviseerd dit zo snel mogelijk op te sturen naar de Militaire Opruimings dienst.
De Politie is al bezig met de zaak.
http://www.mytrade.nl/fo.cgi?sessid=273EEEEB413E295E;nmi=1;mi=prodlist;search_cat=J8lxmWrunZ3pVjxP-261
Denk dus dat het gewoon bestaat.
Eenvoudig binnen een minuut te vinden, Laat niets je weerhouden om dat zelf even te schecken voor je met beschuldigingen bij ons komt.
Denk dus dat het gewoon bestaat.
Eenvoudig binnen een minuut te vinden, Laat niets je weerhouden om dat zelf even te schecken voor je met beschuldigingen bij ons komt.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Misschien ook ff nakijken of een andere admin het al heeft verwijdert voordat je met een beschuldiging komt! 
Het was een paar minuten na mijn posting al verwijdert uit de pricewatch. Alleen deze topic heeft hij toen niet gesloten.
greetz
Crazyhorse
Het was een paar minuten na mijn posting al verwijdert uit de pricewatch. Alleen deze topic heeft hij toen niet gesloten.
greetz
Crazyhorse
misschien kan ik dat wel helemaal niet nakijken, en missschien is dat iets wat ik nou al tijden vraag: niet alleen een LINK naar het gevalletje speciaal, en OOK niet alleen het verhaaltje wat er mis is, maar allebij!!!
ik KAN niets met cryptische omschrijvingen en raadseltjes, en dan krijg je dit soort verwarringen.
ik KAN niets met cryptische omschrijvingen en raadseltjes, en dan krijg je dit soort verwarringen.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()