Game Boy Advance licht?

Pagina: 1
Acties:

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar de beste licht oplossing voor m'n GBA. Er zijn al wat topics over geweest, maar ik vroeg me af of er inmiddels al meer/betere licht accessoires zijn.

Ik ben op zoek naar een extern apparaatje, dus de oplossing op portablemonopoly.com is geen optie. (Heb geen zin om de GBA uit elkaar te schroeven ;).)

Bij mij in de buurt heb ik alleen maar niet-officiële lichtjes in de (speelgoed)winkels gezien... Bestaat er überhaupt een echt "goedgekeurd" Nintendo lichtje dat hier te verkrijgen is? (Importeren zou desnoods een oplossing kunnen zijn.)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

er is een knutselaar bezig met een achterlicht, is ook al eens genoemd, kzal wel even zoeken, maar als je het risico wilt nemen, is dat zeker het best

• White Dust

White Dust

Daar was ik weer, kijk maar eens hier [topic=232794/1/25]

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:55

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op woensdag 26 december 2001 11:44 schreef Soccubus het volgende:
er is een knutselaar bezig met een achterlicht, is ook al eens genoemd, kzal wel even zoeken, maar als je het risico wilt nemen, is dat zeker het best
Dat is dat ding van portablemonopoly.com

20*350ZO45°

• White Dust

White Dust

Op woensdag 26 december 2001 11:46 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Dat is dat ding van portablemonopoly.com
Ja, inderdaad, maar kneem het risico toch maar niet, straks doet die hele GBA het nie meer :P

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 26 december 2001 11:48 schreef Soccubus het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, maar kneem het risico toch maar niet, straks doet die hele GBA het nie meer :P
Daar zit ik ook een beetje mee in m'n maag jah... Maar zijn als er goede ervaringen zijn met niet-officiële lichtjes dan hoor ik dat ook graag :).

• White Dust

White Dust

Kheb hier wel een licht voor de GBA, maar daar kun je nog niks mee, te weinig licht en ik denk dat dat met al die dingen zo is, dan moet het iets zijn met een TL, maar kheb zo'n vaag vermoeden dat er niet zulke kleine TL's zijn ;)

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 26 december 2001 11:54 schreef Soccubus het volgende:
Kheb hier wel een licht voor de GBA, maar daar kun je nog niks mee, te weinig licht en ik denk dat dat met al die dingen zo is, dan moet het iets zijn met een TL, maar kheb zo'n vaag vermoeden dat er niet zulke kleine TL's zijn ;)
Hoe zo'n light heb je dan? Een wormlight?

• White Dust

White Dust

Op woensdag 26 december 2001 12:00 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Hoe zo'n light heb je dan? Een wormlight?
éhm, worm licht? Kheb een licht met een vergroot glas er voor, zo'n klein simpel gloei lampie, maar dat werkt niet, kan nooit het licht over het hele scherm verspreiden, en de kleur van het licht is ook niet goed, dan moet je echt een TL of iets dergelijk hebben, vrespreid het licht beter en de kleur is ook goed (als je tenminste een witte TL hebt :P )

• AtHomer
  • Niet online
Op woensdag 26 december 2001 12:04 schreef Soccubus het volgende:

[..]

éhm, worm licht? Kheb een licht met een vergroot glas er voor, zo'n klein simpel gloei lampie, maar dat werkt niet, kan nooit het licht over het hele scherm verspreiden, en de kleur van het licht is ook niet goed, dan moet je echt een TL of iets dergelijk hebben, vrespreid het licht beter en de kleur is ook goed (als je tenminste een witte TL hebt :P )
Ah, dat is zeker van het merk Piranha... Dat leek me nog wel het beste lichtje op de markt. Thanx voor de info :), ik zou al bijna zo'n ding gekocht hebben.

• White Dust

White Dust

Op woensdag 26 december 2001 12:09 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Ah, dat is zeker van het merk Piranha... Dat leek me nog wel het beste lichtje op de markt. Thanx voor de info :), ik zou al bijna zo'n ding gekocht hebben.
Neu, geen piranja, maar wel het zelfde princiepe, geloof dat het BigBen was kweet het, het zou ook een acteur uit de p*rn* industrie kunnen zijn :P

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:33
Ik ga op zeker die kit van PortableMonopoly.com in mijn gba gooien. Moet je die pics zien! :9~

Afbeeldingslocatie: http://members.aol.com/~vindogg1/anotherpic.jpg

Afbeeldingslocatie: http://portmop.freeservers.com/new1.jpg

• White Dust

White Dust

Op woensdag 26 december 2001 14:14 schreef Jasper het volgende:
Ik ga op zeker die kit van PortableMonopoly.com in mijn gba gooien. Moet je die pics zien! :9~

[afbeelding]

[afbeelding]
Kweet het, ziet er idd :9~ uit, maar als je per ongeluk iets verkeerd doet :(
Er zit DAN geen garantie meer op >:)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 22:04
zit er zowiezo geen garantie meer op als je met je gba gaat kloten? dat is toch met alles zo?

Strava | AP | IP | AW

• White Dust

White Dust

Op woensdag 26 december 2001 15:17 schreef webkabouter het volgende:
zit er zowiezo geen garantie meer op als je met je gba gaat kloten? dat is toch met alles zo?
Dus, een wijze les, kloot niet met dingen waar garantie op zit (8>

• AtHomer
  • Niet online
Zijn er nog andere licht accessoires die wel werken :? Er moet toch een officieel Nintendo lichtje op de markt zijn?

• White Dust

White Dust

Op woensdag 26 december 2001 16:34 schreef AtHomer het volgende:
Zijn er nog andere licht accessoires die wel werken :? Er moet toch een officieel Nintendo lichtje op de markt zijn?
Ongetweiveld, maar werkt het :?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op woensdag 26 december 2001 19:43 schreef Soccubus het volgende:

[..]

Ongetweiveld, maar werkt het :?
Kheb zoon wormlight ding en ben er best tevreden over. Geeft net genoeg licht maar is moelijk om af te stellen zodat je geen weerspiegeling krijgt

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

als je zon stunt uithaart moet je 3mm high efficentcy witte leds gebruiken, anders is de accu in no-time leeg

leds geven ook meer en witter licht

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:19

Fuelke

Forza Ferrari

Binnenkort komen er bij Thrustmaster een hele reeks toebehoren uit voor de GBA, er zit ook een licht bij. Voor diegenen die Playboy bij de hand hebben: er staat een foto van op p19.

http://europe.thrustmaster.com/news/read.php?skin=&id=30

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• White Dust

White Dust

Op woensdag 26 december 2001 20:53 schreef Fuelke het volgende:
Binnenkort komen er bij Thrustmaster een hele reeks toebehoren uit voor de GBA, er zit ook een licht bij. Voor diegenen die Playboy bij de hand hebben: er staat een foto van op p19.

http://europe.thrustmaster.com/news/read.php?skin=&id=30
Damn, geen playboy bij de hand, je hebt zeker de playboy voor de goede artikelen :+
Pagina: 1