Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
er is een knutselaar bezig met een achterlicht, is ook al eens genoemd, kzal wel even zoeken, maar als je het risico wilt nemen, is dat zeker het best
Dat is dat ding van portablemonopoly.comOp woensdag 26 december 2001 11:44 schreef Soccubus het volgende:
er is een knutselaar bezig met een achterlicht, is ook al eens genoemd, kzal wel even zoeken, maar als je het risico wilt nemen, is dat zeker het best
20*350ZO45°
Ja, inderdaad, maar kneem het risico toch maar niet, straks doet die hele GBA het nie meerOp woensdag 26 december 2001 11:46 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Dat is dat ding van portablemonopoly.com
Daar zit ik ook een beetje mee in m'n maag jah... Maar zijn als er goede ervaringen zijn met niet-officiële lichtjes dan hoor ik dat ook graagOp woensdag 26 december 2001 11:48 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar kneem het risico toch maar niet, straks doet die hele GBA het nie meer
Kheb hier wel een licht voor de GBA, maar daar kun je nog niks mee, te weinig licht en ik denk dat dat met al die dingen zo is, dan moet het iets zijn met een TL, maar kheb zo'n vaag vermoeden dat er niet zulke kleine TL's zijn
Hoe zo'n light heb je dan? Een wormlight?Op woensdag 26 december 2001 11:54 schreef Soccubus het volgende:
Kheb hier wel een licht voor de GBA, maar daar kun je nog niks mee, te weinig licht en ik denk dat dat met al die dingen zo is, dan moet het iets zijn met een TL, maar kheb zo'n vaag vermoeden dat er niet zulke kleine TL's zijn
éhm, worm licht? Kheb een licht met een vergroot glas er voor, zo'n klein simpel gloei lampie, maar dat werkt niet, kan nooit het licht over het hele scherm verspreiden, en de kleur van het licht is ook niet goed, dan moet je echt een TL of iets dergelijk hebben, vrespreid het licht beter en de kleur is ook goed (als je tenminste een witte TL hebtOp woensdag 26 december 2001 12:00 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Hoe zo'n light heb je dan? Een wormlight?
Ah, dat is zeker van het merk Piranha... Dat leek me nog wel het beste lichtje op de markt. Thanx voor de infoOp woensdag 26 december 2001 12:04 schreef Soccubus het volgende:
[..]
éhm, worm licht? Kheb een licht met een vergroot glas er voor, zo'n klein simpel gloei lampie, maar dat werkt niet, kan nooit het licht over het hele scherm verspreiden, en de kleur van het licht is ook niet goed, dan moet je echt een TL of iets dergelijk hebben, vrespreid het licht beter en de kleur is ook goed (als je tenminste een witte TL hebt)
Neu, geen piranja, maar wel het zelfde princiepe, geloof dat het BigBen was kweet het, het zou ook een acteur uit de p*rn* industrie kunnen zijnOp woensdag 26 december 2001 12:09 schreef AtHomer het volgende:
[..]
Ah, dat is zeker van het merk Piranha... Dat leek me nog wel het beste lichtje op de markt. Thanx voor de info, ik zou al bijna zo'n ding gekocht hebben.
Kweet het, ziet er iddOp woensdag 26 december 2001 14:14 schreef Jasper het volgende:
Ik ga op zeker die kit van PortableMonopoly.com in mijn gba gooien. Moet je die pics zien!
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zit DAN geen garantie meer op
Dus, een wijze les, kloot niet met dingen waar garantie op zitOp woensdag 26 december 2001 15:17 schreef webkabouter het volgende:
zit er zowiezo geen garantie meer op als je met je gba gaat kloten? dat is toch met alles zo?
Zijn er nog andere licht accessoires die wel werken
Er moet toch een officieel Nintendo lichtje op de markt zijn?
Ongetweiveld, maar werkt hetOp woensdag 26 december 2001 16:34 schreef AtHomer het volgende:
Zijn er nog andere licht accessoires die wel werkenEr moet toch een officieel Nintendo lichtje op de markt zijn?
Kheb zoon wormlight ding en ben er best tevreden over. Geeft net genoeg licht maar is moelijk om af te stellen zodat je geen weerspiegeling krijgtOp woensdag 26 december 2001 19:43 schreef Soccubus het volgende:
[..]
Ongetweiveld, maar werkt het
als je zon stunt uithaart moet je 3mm high efficentcy witte leds gebruiken, anders is de accu in no-time leeg
leds geven ook meer en witter licht
leds geven ook meer en witter licht
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Binnenkort komen er bij Thrustmaster een hele reeks toebehoren uit voor de GBA, er zit ook een licht bij. Voor diegenen die Playboy bij de hand hebben: er staat een foto van op p19.
http://europe.thrustmaster.com/news/read.php?skin=&id=30
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Damn, geen playboy bij de hand, je hebt zeker de playboy voor de goede artikelenOp woensdag 26 december 2001 20:53 schreef Fuelke het volgende:
Binnenkort komen er bij Thrustmaster een hele reeks toebehoren uit voor de GBA, er zit ook een licht bij. Voor diegenen die Playboy bij de hand hebben: er staat een foto van op p19.
Pagina: 1