Ik zie de oorzaak van dit gezeik bij de naam van het onzinforum, als jullie het nou tweakers over tweakers babbelforum noemde en de naam trashcan weghaalde en het bij SG enzo in het rijttje zette...
Nu denken kleutertjes die nooit buiten dat forum postten dat het een soort Scholieren.com of Fok! onzinforum is, maar het niveau kan hier veel hoger, en dat is bewezen, net nu het forum weer stabiel begon te worden. Een Big Crash zal het forum wel goed uitkomen...
Gewoon renamen die hap en het ruimt geweldig op, zweer ik je..
Ow ja, fuck it, mijn Username is ineens overleden guys.. hij accepteerd mijn wachtwoord niet meer... Nu is het Cola-Junkie met mooi streepje
Boeit ook niet ook
Shit
Nu denken kleutertjes die nooit buiten dat forum postten dat het een soort Scholieren.com of Fok! onzinforum is, maar het niveau kan hier veel hoger, en dat is bewezen, net nu het forum weer stabiel begon te worden. Een Big Crash zal het forum wel goed uitkomen...
Gewoon renamen die hap en het ruimt geweldig op, zweer ik je..
Ow ja, fuck it, mijn Username is ineens overleden guys.. hij accepteerd mijn wachtwoord niet meer... Nu is het Cola-Junkie met mooi streepje
Boeit ook niet ook
Shit

, slapen wil nog niet altijd even goed lukken, en het "tweakers over tweakers onzin-forum" is dan een welkome bezigheid. Later op de avond wordt het toch errug rustig in de overige topics, en als je die allemaal al kent.....