Toon posts:

Is dit niet handig in Audio, Video & HiFi?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een 'Is deze combinatie goed' topic. Zelf wil ik bijvoorbeeld weten of de FPS1600+SbLive5.1 samengaan, en een ander weer hoe je je geluidskaart goed instelt.
Misschien idee? :)

Verwijderd

Topicstarter
Mini-schopje :) (sorriej!)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Of zo'n combi werkt vragen mag gewoon, al is het wel heel logisch dat dat gewoon werkt en kan je dat met wat speurwerk op de creative site ook gewoon vinden.

Hoe je een kaart instelt moet je eigenlijk gewoon in je handleiding lezen. Mocht je daar echt niet uitkomen, dan hebben we speciaal voor dat soort gevallen een groot 'vragen over de sblive' topic geopend.

kortom: het mag wel, maar de kans dat zo'n simpele vraag op slot gaat is op z'n minst aanwezig (een beetje zelf uitzoeken is niets mis mee).

PS: schoppen is na drie uur volledig overbodig en niet echt gewenst. in LA zie ik dit topic wel hoor. En al helemaal met kerst is het niet echt gek dat er niet binnen 3 uur gereageerd wordt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:22

BrZ

Ehmz.. volgens mij bedoelt hij 1 groot topic voor al die "simpele" vragen ;)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 26 december 2001 14:33 schreef BrZ het volgende:
Ehmz.. volgens mij bedoelt hij 1 groot topic voor al die "simpele" vragen ;)
nou nee... Om dezelfde reden dat er geen newbie forum komt. Dit soort dingen kan je nog steeds echt zelf uitvinden...

Verwijderd

Topicstarter
Neej, voor 'is dit een goeie combinatie' vragen :)

Verwijderd

Topicstarter
Topic is al open :P

Verwijderd

En al weer dicht :P

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 26 december 2001 15:17 schreef Cybertje het volgende:
Topic is al open :P
en weer dicht. De reden heb ik hierboven al neergezet. Dit soort simpele dingen kan je makkelijk zelf uitzoeken en op een 'groot: post hier je vragen omdat je geen zin hebt om te zoeken topi' zitten we niet echt te wachten.

Per geval mag dat best gevraagd worden, maar een beetje zelf zoeken kan geen kwaad, dacht ik zo...

[search=4.1 5.1] bijvoorbeeld had je ook kunnen helpen.

Pagina: 1