Goede computerzaak in Apeldoorn??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43510

Topicstarter
Kan/wil iemand mij een goed sjoppie in Apeldoorn recommanderen, ik moet daar binnenkort een pc fiksen, aan ADSL hangen en uitbreiden en wil de benodigde spullen daar in de buurt halen, graag bij een betrouwbare en betaalbare sjop daar de eigenaar van de pc in Apeldoorn woont, weet iemand wat voor me??
Graag reacties mailen naar rockman@triballs.com

Vast bedankt voor de genomen moeite..:-))

Rockman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

waarom bestel je niet online?

en aub niet meer je naam onder iedere post zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
voor dit soort vragen bestaat er de shopsurvey :)

edit: je moet dus hier kijken voor een overzicht op plaatsnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-07 09:56
Funprice.. A-com...

Zijn allebij wel goed voor onderdelen..
Je kunt ook memo nog proberen ( bijna bij het caterplein. )

Funprice zit tegenover de dynabyte & A-com aan de hofstraat. ( vlak naast intersport )

Suc6
The Fanman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:27
A-Com laat me niet lachen wat een sch**t zaak zeg. Ik ga nog liever naar Memo.

Powered by KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanman
Op woensdag 26 december 2001 11:46 schreef Packardhell het volgende:
Voor losse componenten kan je er wel wezen..

Maar da's de voorkeur per persoon...

en Rockman vroeg om shops.. die geef ik hem dus..

Voor een complete pc moet je inderdaad niet naar A-com gaan. Voor losse (lees:speciale) componenten kun je er best shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40559

www.beat-it.nl

Deze shoppie zit in A'doorn en is wel goed.
Ik heb er een Wingman Formula Force gekocht en die was er binnen een week. *D
Je kunt je spullen daar ook zelf af komen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanman
Op woensdag 26 december 2001 10:16 schreef SH007 het volgende:
voor dit soort vragen bestaat er de shopsurvey :)

edit: je moet dus hier kijken voor een overzicht op plaatsnaam.
ps. in de shopsurvey staan bij 80% van de bedrijven geen plaatsnaam ingevuld.

Da's dus gewoon K*T.. zouden ze moeten verplichten vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12348

Funprice en in mindere mate de Memo..

ACOM is echt baggerzaak nr. 1 daar verkopen ze nog een Asus7700 Pure voor 599 gulden :r :r :r

Ook ongelooflijke eikels die daar werken, dat die tent nog niet failliet is! Dat is een godswonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Op woensdag 26 december 2001 11:46 schreef Packardhell het volgende:
Wat is er mis met die zaak dan? Echt veel heb ik er niet gehaald, behalve wat losse zut zoals CD-R's, maar een slechte indruk kreeg ik er niet van. Die eigenaar is best een joviale kerel en die hond is ook cool :+ De prijzen vond ik niet echt laag ofzo, als je het vergelijkt met bv Funprice.

Voor onderdelen in Apeldoorn zou ik kijken bij Funprice en Memo. Dynabyte en Vobis zou ik alleen heen gaan als het echt noodzakelijk was en/of bv software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanman
Op woensdag 26 december 2001 12:26 schreef CB het volgende:

ACOM is echt baggerzaak nr. 1 daar verkopen ze nog een Asus7700 Pure voor 599 gulden :r :r :r

Ook ongelooflijke eikels die daar werken, dat die tent nog niet failliet is! Dat is een godswonder
Een jaar of twee geleden kwam ik er voor sponsers te zoeken.
A-com sponserde zonder enige moeite geld en een boel spullen.
( Belangen verstrengeling !!! :) )

Maar even serieus weer : je kunt niet altijd naar alleen prijs kijken.. je moet ook naar aftersales kijken enz.

Het is natuurlijk erg makkelijk om in het wildeweg te gaan lopen "kankeren" op winkels die iets hogere prijzen hebben dan "tweakers" gewend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18585

ik heb mn systeempje bij de memo gehaald en daar ben ik best wel te vreden over
ik heb ook wel het een en ander bij de fun-price gekocht das ook wel een aardige zaak 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil niet k*nkeren op Acom..maar ik vind het geen bijzondere zaak. Wel tof van ze dat ze aan sponsoring doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15554

memo is ook niet al te snugger hoor.
laatst moest een kennis van mij ff 2 netwerkkaartjes halen voor thuisnetwerk.
Wij hadden ff opgeschreven wat hij allemaal moest hebben en hij wou dus echt goed spul hebben.
Dus 3 com opgeschreven.
Komt ie aan bij memo zeggen ze meneer dat is toch helemaal niet nodig u kunt ook gewoon deze van realtek nemen zijn net zo goed (en veel goedkoper) vervolgens begon hij de vergelijking te maken van netwerk kaarten met auto's oftewel 3com is errg duur maar als je er met een realtek ook komt is het toch goed. Dus die kennis van mij is goed ga ik wel naar de funprice. DAAG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt Memo is ook een domme zaak...en ook duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30762

Memo is echt een bagger zaak , had daar 1,5 jaar geleden een Hercules Geforce 2 Mx je gekocht , hij werkte echt waardeloos , strepen door het beeld heen etc , zeeeer langzaam.

Hij was dus gewoon kaput , maar wat doet die verkoper ?? Hij legt hem gewoon weer bij de rest van de Geforce kaarten om hem gewoon weer door te verkopen :( :(

Acom is wel een redelijk goede winkel maar een beetje aan de dure kant met sommige artikelen.

Funprice vind ik wel een goede winkel , goede verkopers , lagere prijzen dan de winkels in Deventer.

Vobis , goede winkel , snelle service , prijzen vallen nog wel mee.

Dat waren ze volgens mij bijna >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 21:41
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje erg belachelijk dat mensen hier, vaak vanwege 1e indruk dmv. prijzen of één mindere ervaring meteen gaan flamen dat een zaak een baggerzaak is, of iets dergelijks.

A-com: Ken ik zelf nog niet zo. Maar een collega van me heeft er al z'n onderdelen voor een nieuwe PC gehaald (OK, de merken en typen onderdelen waren wel door mij uitgezocht, dus niet door iemand van A-com), maar hij heeft in ieder geval met de aftersales service en adviesen over evt. alternatieven goede ervaring (en voor wat betreft ik ervan gehoord heb vond ik het ook wel OK).

Memo: In de vestiging in Apeldoorn werken over het algemeen vakkundige mensen. Er zat soms wel eens een eikel, maar het grootste deel heeft er echt wel verstand van. Memo is echter wel veel te duur, ze letten TOTAAL niet op wat de markt doet. Sinds Funprice er van de zomer bij gekomen is kun je voor de bekendste merken beter even een paar winkels bij Memo vandaan gaan buurten.
In ieder geval heeft een buurman van me z'n complete PC daar laten samenstellen en dat ding zit echt wel goed in elkaar, met ook goede onderdelen. Niks mis mee dus.
Bij de Memo hebben ze trouwens ook wel allerhande soorten kabels liggen. Eigenlijk ga ik voor kabels en netwerk hardware altijd naar Memo.

Fuprice: Gewoon een goede zaak, zowel in Arnhem als in Apeldoorn. Alleen niet echt een breed assortiment qua moederborden, DVD spelers en CD-ROM branders.

Vobis en Dynabyte: Alleen als je precies weet wat je moet hebben. Als je dat niet weet: Ga maar naar Memo of Funprice. Ga voor de grap een keer bij Vobis naar binnen en doe je voor als nietswetende computer n00bie, dan springen de tranen je wel in de ogen. :(

Maar wat ik in ieder geval wil zeggen: Ga niet zomaar bij het minste of geringste flamen op een winkel. OK, ik heb ook weleens een zeer slechte ervaring gehad met Memo, maar over het algemeen vind ik het een prima zaak. A-Com kan ik dus (nog) niet over oordelen.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanman
Op woensdag 26 december 2001 20:35 schreef Eymey het volgende:
Maar wat ik in ieder geval wil zeggen: Ga niet zomaar bij het minste of geringste flamen op een winkel.
Niets meer toe te voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06 23:16
Bij Acom is het altijd vrij rustig en hebben ze wel even de tijd om je wat uit te leggen. Ik heb trouwens niet het gevoel dat ze duurder zijn dan MEMO.

Heb er een racestruurtje gekocht

• PASware
  • Laatst online: 09:55
Mijn ervaringen met a.com :(

nou ik heb vorig jaar mijn pc bij a.com gekocht en toen ging het al fout:
ik kwam thuis en er zat geen modem in(moest er dus wel in). weer terug gegaan en er werd in 15min een modem ingebouwd, mooi snel dus.
weer naar huis, zat er de verkeerde geluidskaart in. zat een 128pci in ipv live 1024 weer terug en binnnen 15min zat er een live in. Alweer lekker snel

dit jaar in september ging mijn maxtor 30gb 7200rpm kapot, terug gegaan en kreeg netjes een nieuwe, helaas duurde dit langer dan verwacht --->bijna 2 weken

Gisteren ben ik erachter gekomen dat ze de verkeerde harde scjijf erin hebben gezet (zie ook: [topic=361123/1/25] )
ze hebben er een 5400rpm in terug gezet en er zat een 7200rpm in (lees maar in dat topic <---zie bovenstaande link).

Ik vind dit niet normaal en ga morgen, ehh vandaag (tis al donderdag) mooi weer terug. Ik vind dit echt niet kunnen!!

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• PASware
  • Laatst online: 09:55
Op donderdag 27 december 2001 00:08 schreef PASware het volgende:
Mijn ervaringen met a.com :(

nou ik heb vorig jaar mijn pc bij a.com gekocht en toen ging het al fout:
ik kwam thuis en er zat geen modem in(moest er dus wel in). weer terug gegaan en er werd in 15min een modem ingebouwd, mooi snel dus.
weer naar huis, zat er de verkeerde geluidskaart in. zat een 128pci in ipv live 1024 weer terug en binnnen 15min zat er een live in. Alweer lekker snel

dit jaar in september ging mijn maxtor 30gb 7200rpm kapot, terug gegaan en kreeg netjes een nieuwe, helaas duurde dit langer dan verwacht --->bijna 2 weken

Gisteren ben ik erachter gekomen dat ze de verkeerde harde scjijf erin hebben gezet (zie ook: [topic=361123/1/25] )
ze hebben er een 5400rpm in terug gezet en er zat een 7200rpm in (lees maar in dat topic <---zie bovenstaande link).

Ik vind dit niet normaal en ga morgen, ehh vandaag (tis al donderdag) mooi weer terug. Ik vind dit echt niet kunnen!!
edit:

Funprice en memo lijken me een beter idee

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• some
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-03 12:45
Mijn ervaringen met Memo zijn heel goed, heb nog nooit problemen gehad daar. Kan niet meepraten over Funprice, ben er nog niet binnen geweest.
Pagina: 1