[antfuckmode]
wijnig=weinig
[/antfuckmode]
KUT SuB was me net voor
Dubbele Edit: Nu heeft Daniel het ook alweer verbeterd
3 dubbele edit: 4POX lees de replies van mij en SuB
wijnig=weinig
[/antfuckmode]
KUT SuB was me net voor
Dubbele Edit: Nu heeft Daniel het ook alweer verbeterd
3 dubbele edit: 4POX lees de replies van mij en SuB
jemig wat zijn jullie snel
4Pox: er stond een afschuwelijke zpelvaut
normaal doe ik niet zo moeilijk maar als mensen 'weinig' als 'wijnig' gaan spellen is de edit-knop snel gevonden
Dennis1234: no offense trouwens hoor
4Pox: er stond een afschuwelijke zpelvaut
normaal doe ik niet zo moeilijk maar als mensen 'weinig' als 'wijnig' gaan spellen is de edit-knop snel gevonden
Dennis1234: no offense trouwens hoor
maar nou weet ik nog steeds niet hoe het komt???
dan ga maar niet naar watenschap en dan forum sousijsenbroodje(ja het is fout)en kijk maar niet bij mijn posts wand daar staan er veel meer. Maar heb hier geen zin in ik kan het niet helpen dat ik dyslextie heb(voor de mensen die het nog niet eerder hadden gelezen)
non taken
dan ga maar niet naar watenschap en dan forum sousijsenbroodje(ja het is fout)en kijk maar niet bij mijn posts wand daar staan er veel meer. Maar heb hier geen zin in ik kan het niet helpen dat ik dyslextie heb(voor de mensen die het nog niet eerder hadden gelezen)
non taken
Ja we zitten nu niet meer op het Onzin forum, dus moeten we ergens anders zitten he
standaard foutmelding die zo enorm veel kan inhouden... UBB probeert gewoon in een laatste poging zichzelf te redden met wat quasie intelligente opmerkingen aandacht te trekken.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Hoehoee!!! Go Firefox! Wordt het toch nog gezellig
There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
dysleŽxie (de ~ (v.))
1 verminderend vermogen om te leren lezen => woordblindheid
Žwoord·blind·heid (de ~ (v.))
1 het onvermogen om woorden, waarvan men wel de letters ziet, in hun betekenis te vatten => alexie, dyslexie
1 verminderend vermogen om te leren lezen => woordblindheid
Žwoord·blind·heid (de ~ (v.))
1 het onvermogen om woorden, waarvan men wel de letters ziet, in hun betekenis te vatten => alexie, dyslexie
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Pagina: 1